Így húzzák le a gyanútlan vásárlókat: 10 pofátlan trükk, aminek sokan bedőlnek

Figyelem: a nyugalom megzavarására alkalmas képek következnek. De tényleg.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Némelyik márka és forgalmazó simán átlépi a határt a marketing és a tisztességtelenség között, méghozzá a lehető legaljasabb módon, mit sem törődve azzal, hogy vásárlóik nélkül réges-régen lehúzhatták volna a rolót. Az már más kérdés, miért van szükség ilyen pitiáner módszerekre, hogy lehúzzanak, illetve megspóroljanak némi pénzt, de, mint tudjuk: az emberek időnként borzasztóan telhetetlenek.

Veled is előfordult már, hogy úgy érezted, okvetlenül be kell szerezned valamit, csak azért, mert olyan gusztusosan volt becsomagolva, hogy szinte kilométerekről hallottad, amint a neveden szólítgat? Nos, ha igen, akkor a portéka nyilván a kosaradban landolt, otthon viszont mégis azt hitted, mindjárt elájulsz, mert finoman szólva, nem azt kaptad a pénzedért, amit reméltél. Az alábbi képeken szereplő termékek újdonsült tulajdonosai hasonló cipőben járnak: nézd meg, hogyan verték át őket!

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban az AI, vagyis a mesterséges intelligencia előretöréséről, jövőjéről és esetleges veszélyeiről dilemmázzunk. Valóban elveheti a munkánkat az AI? Kell-e félnünk a mesterséges intelligenciától? Hogyan hasznosítható az oktatásban? Teremthet munkahelyeket? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ Szertics Gergely AI szakértő, Kazár Zalán Kristóf, a Femina vezető szerkesztő-újságírója és Pintér Ada műsorvezető.

Promóció

Ezt is szeretjük