Vitézyék újra nagyvonalúan bántak a pénzeddel
Ez sem jött össze a BKK-nak
Remélhetőleg nem ismétlődik meg a hírhedt hévkijelzők ügye.

Dia

	A Ferenciek terén a pontos működésre egyből választ kaptunk. A rendszer sokat nem téved, de azért pontatlan. Kérdés, hogy így mi értelme.

A Ferenciek terén a pontos működésre egyből választ kaptunk. A rendszer sokat nem téved, de azért pontatlan. Kérdés, hogy így mi értelme.

Dia

	Olyan is előfordult, hogy még a buszok érkezési sorrendjét sem találta el a milliárdos beruházás eredménye. A járműveken egy adóvevő van, mely pontosan tájékoztatja a megállóban lévő műszert, hogy mikorra várható. Legalábbis elviekben így működik.

Olyan is előfordult, hogy még a buszok érkezési sorrendjét sem találta el a milliárdos beruházás eredménye. A járműveken egy adóvevő van, mely pontosan tájékoztatja a megállóban lévő műszert, hogy mikorra várható. Legalábbis elviekben így működik.

Dia

	A villamosok esetében már jobb a helyzet. Persze a kötöttpályás közlekedést kevésbé befolyásolja a forgalom, bár pont ezért a menetidőtől is ritkábban térnek el. De most legalább nagyban, messziről is láthatjuk az eddig kicsi és papíralapú menetrendet. Azért a Szent Gellért téren is találkoztunk pontatlansággal.

A villamosok esetében már jobb a helyzet. Persze a kötöttpályás közlekedést kevésbé befolyásolja a forgalom, bár pont ezért a menetidőtől is ritkábban térnek el. De most legalább nagyban, messziről is láthatjuk az eddig kicsi és papíralapú menetrendet. Azért a Szent Gellért téren is találkoztunk pontatlansággal.

Dia

	A BKK már a hév vonalait is bevonta a FUTÁR használatába, ám itt még kevesebb jelentősége van a kijelzőnek, hiszen a járművekre még nem szerelték fel a műholdas egységeket.

A BKK már a hév vonalait is bevonta a FUTÁR használatába, ám itt még kevesebb jelentősége van a kijelzőnek, hiszen a járművekre még nem szerelték fel a műholdas egységeket.

Fotó: facebook.com/bkkbudapest

Dia

	A fedélzeti egység egy buszon. A rendszer kiépítése 7 milliárd forintot emésztett fel.

A fedélzeti egység egy buszon. A rendszer kiépítése 7 milliárd forintot emésztett fel.

Fotó: facebook.com/bkkbudapest

Dia

	A metró kijárataihoz a kijelzőket már rég felszerelték, ám még most is csak a kézzel beállított időpontok láthatók rajta. Pedig a ritkán járó hév esetében talán még értelme is lenne, ha az utas valós időben látná, mire számíthat.

A metró kijárataihoz a kijelzőket már rég felszerelték, ám még most is csak a kézzel beállított időpontok láthatók rajta. Pedig a ritkán járó hév esetében talán még értelme is lenne, ha az utas valós időben látná, mire számíthat.

Fotó: facebook.com/bkkbudapest
Ezt is szeretjük
Fotó: