4 durván szexista reklám, amit rögtön betiltottak
Most megnézheted!
Számtalan olyan reklámot készítettek az évek során, mely mérhetetlenül megalázza a nőket.

Nyereményjáték

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

Nyerj páros belépőt Vekerdy Tamás januári előadására a Femina Klubon! (x)

Nyerd meg a Világörökségek Magyarországon című könyvet, és merülj el hazánk csodás világában! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

A NASA űrhajósai és világsztárok is alávetették magukat ennek a műtétnek - Magyar találmány (x)

Szív- és érrendszeri betegségeket okozhat, mégis kevesen ismerik ezt a szövődményt - Lehet tenni ellene (x)

Évente 34 ezer kisbaba hal meg ettől a betegségtől - 18 országot érint (x)

Gondtalan és felszabadult nyugdíjas éveket szeretnél? Mutatjuk, mi kell hozzá (x)

beauty and style

10 perces alvássegítő jóga, ami izomláz ellen is jó: fel sem kell kelned a földről »

Próbáld ki a legolcsóbb fiatalító szert: ezért fontos a rendszeres vízivás »

A tavaszi divat legfontosabb ruhadarabja a farmer után: ez lesz a blézer éve »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mióta hirdetés létezik, számtalan olyan reklámot készítettek, melyben a nőket megalázó, sőt, lealacsonyító helyzetben mutatják, ezzel szemben a férfiakat valamilyen felsőbbrendű lénynek állítják be.

Szerencsére nekünk, nőknek nem kell eltűrnünk a szexista megnyilvánulásokat, ugyanis napjainkban a média erősen elutasítja a diszkriminációt, hogy általában betiltják azokat a reklámokat, melyek sárba tiporják a férfiak és a nők egyenjogúságának tényét. Nézd meg azokat a mozgóképes hirdetéseket, melyek kivágták a biztosítékot a fogyasztóvédelemnél!

Ízléstelen tusfürdő

Az AXE márka reklámjai híresek arról, hogy olyan elemeket tartalmaznak, melyek sértőek a nőkre nézve. Crazy AXE elnevezésű ominózus tusfürdőjük reklámját az Egyesült Államokban tiltólistára tették, mert a hirdetés durván provokatív és bántó a nőkre nézve. Azonban nagyon érdekes, hogy a reklámok szexista mivoltának ellenére a márka termékeit úgy vásárolják, mint a cukrot.

A fiatal férfi, aki zuhanyozás közben a szebbnél szebb és nagyon dekoratív lányok közé pottyan, olyan világos és megdöbbentő mozdulatokat tesz, melyeket lehetetlen félreérteni, a lányok pedig leutánozzák őt.

Az egyértelműen szexuális célzatú reklámot az amúgy is szemérmes amerikaiak rögvest betiltották, hiszen a mozgó hirdetés úgy utal a nőkre, mint szexuális tárgyakra, ez pedig erkölcstelen és sértő.

Légy vegetáriánus!

A PETA állatvédő szervezet a világon mindenhol ismert, azonban sokszor botrányos megnyilvánulásaik azok, melyek a figyelem középpontjába helyezik őket. Ilyen volt a 2009-es, a vegetarianizmusért küzdő kampányuk is, melynek során mindenkit megdöbbentő reklámspottal álltak elő.

A hirdetésben szereplő csinos hölgyek többé-kevésbé hiányos öltözékben vonaglanak a zöldségekkel, minden kétséget kizáróan a szexre utalva, sőt, a reklám során a felirat is felvillan, miszerint a vegetáriánusok sokkal jobban teljesítenek az ágyban, mint húsevő társaik. A hirdetést a Super Bowl közvetítésének reklámszünetére tervezték, ám az amerikai NBC csatorna úgy döntött, hogy ez nem képernyőre való, így betiltotta a női nemet megalázó reklámot.

Kylie, a rodeós

Kylie Minogue törékenysége, ugyanakkor mindig szexis megjelenése felborzolta a kedélyeket, amikor az Agent Provocateur reklámhirdetésében fehérneműt kínált a nők számára. A több mint egyperces reklám erotikától fűtött, nem véletlen, hogy megosztotta a közvéleményt: egyesek minden idők legdögösebb reklámjának tartották, míg mások szerint ízléstelen és túlságosan szabados volt.

Az ausztrál származású énekesnő egy műbikát meglovagolva kelti igazán pajkos lányka benyomását. Habár a lényeg nem a túlzott vágytól fűtött mozgáson lenne, hanem a fehérneműn, a kettő együtt félreérthetetlenül egy vad szeretkezést imitál. A 2001-ben készült, forró hangulatúra sikerült reklám miatt az angolok felszólaltak, így a reklámot száműzték a kábeltévék adásáról, és csak moziban lehetett megtekinteni.

Vágykeltő hamburger

A hamburgergyártók hajlamosak arra, hogy nagyméretű szendvicseiket kicsit erotikusabb formában hirdessék a vevők előtt. Nem kivétel ez alól a Burger King sem, amely három csinos, ámde igazán provokatív lánnyal próbált óriáshamburgert eladni.

A három bikinibe öltözött lány csupa olyan helyzetben bukkan fel a kisfilm során, melyben az erotikáé a főszerep, például fürdőruhás, trambulinos ugrálás során, lovaglás közben, illetve jégszoborfaragáskor is. Nem beszélve arról, hogy a hamburgerbe harapás is szexuális utalást rejt magában.

Azonban talán az a legmeglepőbb, hogy egy nő, Helena Brooks rendezte az egészet - mégis az egyik legmegalázóbb reklám, amit valaha készítettek, nem csoda, hogy számos országban feketelistára került.

Blog.hu ajánló