Nem az a baj, hogy pucérak, hanem hogy kövérek
Felháborító dolog történt ezekkel a nőkkel
A baba vagy a kiló volt túlzás?
- Jobban csökkenti a stressz nyomait, mint a krémek: keringésfokozó arcmasszázs ráncok és nyúzott kinézet ellen »
- 7 sikkes, nőies szett Palvin Barbarától, amit szimpla darabokból hozott össze: elképesztően csinos bennük »
- Új hajszín, új stílus: ezek a nők bevállaltak valami mást, és nem győztek rácsodálkozni felfrissült frizurájukra »

- Gesztesi Károly 3 gyereke a címlapon: Panka, Dávid és Márkó sosem volt látható így együtt
- Lecseréltek két zsűritagot is a Dancing with the Starsban: mutatjuk az új ítészeket
- Kvíz! Melyik ország fővárosa Vilnius? 10 kérdés az európai országokról
- Az éhezés jelképe lett a magyar kisfiú világhírű fotója - Varga Laci szomorú története
- 4 étel, ami 50 felett különösen javasolt: felturbózzák a lelassult anyagcserét a dietetikus szerint
Idén tavasszal a Lane Bryant, a híres plus size ruházati brand kezdeményezésével kampány indult This Body címen. Pontosabban indult volna, ha a két legfőbb amerikai tévétársaság, az NBC és az ABC nem állta volna útját már a kezdeteknél.
A kampány ugyanis egy videóval kezdődött, amelyben a modellek azt veszik sorra, testük milyen szerep beteljesítésére teremtetett, és ez miért ad okot az elégedettségre. A videót azonban az említett tévécsatornák nem adták le, mondván, a benne szereplő lányok - köztük a Sports Illustrated magazin első plus size címlaplánya, a gyönyörű Asley Graham - megjelenése obszcén, közönséges, tehát nem tesz eleget a sugárzás irányelveinek.
Kettős mérce a megítélésben?
Ezt azzal indokolták, hogy a modellek a videón fehérneműben, sőt, esetenként félmeztelenül, a testüket részben takarva szerepeltek, valamint az egyik modell a kisbabáját szoptatva is szerepel néhány másodpercig.
A csatornák által adott magyarázat azonban azért is homályos, mert modellek ilyen hiányos öltözetben, valamint ehhez hasonló helyzetekben már jó néhányszor szerepeltek korábban például a Dove és a Victoria's Secret kampányaiban. Csak ők karcsúbbak voltak.
Az elutasítás hírére a Lane Bryant egy nyilatkozattal reagált a Racked.com-on, amelyben szintén meglepettségüknek adnak hangot.
A fent említett kampányokhoz képest videójuk ugyanis legfeljebb a kisbaba etetésében és a nagyobb méretekben mutat eltérést. Ez pedig jogos felháborodásra ad okot.
A This Body eredetileg kitűzött célja elmondásuk szerint ugyanis korántsem a meztelenkedés, annál sokkal több akar lenni. Mint ahogy közleményükben írják, a kampány "minden egyes nő ünneplése abban a méretben, amelyben igazán gyönyörűnek érzi magát: akár az újszülött gyermekét szoptatja, akár csak büszke arra, ami miatt őt erősebbé teszi teste, ahogyan áttöri segítségével a gátakat, vagy ahogy önmagát elfogadva egyszerűen csak az lesz, aki lenni akar".
A fél perc hosszúságú videót egyébként többek között a Lane Bryant Facebook-oldalán is megosztották, a látogatottsága itt már többmilliós. Ide kattintva te is megnézheted. Te mit gondolsz a videó visszautasításáról?