Állítsd meg a biológiai öregedést!
Az öregedés lassítható, ha odafigyelsz magadra. Egy apró trükkel pedig éveket fiatalodhatsz. Próbáld ki az arcmasszázst!

Ez is érdekelhet

Hőségben is tökéletes választás az ország legjobb játszóparkja! (x)

Kszi, Simon – Mindenkinek jár egy első szerelem (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

3 dolog, amit mindenképpen meg kell tenni az esküvő utáni napon »

5 nyári cipőfazon, ami nem mutatja a lábkörmödet, mégis csinos »

Ez a színésznő a nagybetűs nő: a 41 éves Jessica Chastain fotóin ámulunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Egy idő után a bőr már nem tudja olyan egyszerűen elrejteni az elhanyagolt ápolás vagy a túl kevés alvás tüneteit, mint korábban. A korosodás biológiai folyamata ugyan nem állítható meg, de tehetsz a bőr korai öregedése ellen.

Arctornával és masszázzsal tovább megőrizheted a bőr frissességét és simaságát.

Tornáztasd az arcot!

Miért tagadnád meg az arcodtól azt, amit a feszes test érdekében magától értetődően megteszel - vagyis az edzést? Csupán a mimikáért 57 izom felel. Ezek az izmok közvetlenül hatnak az arckifejezésre. Az irharétegbe ágyazódnak, és közvetlenül a bőrfelszín alatt helyezkednek el.

Ha ezeket az izmokat egyformán veszed igénybe, feszesek lesznek, és jó lesz a vérellátásuk. Ilyenkor az arcszín rózsásan üde. A lusta izmok azonban elsatnyulnak, a következmény pedig: megnyúló vonások.

Bizonyos izmok állandó, túlzott igénybevétele ellenben kemény vonásokban és mély vonalakban mutatkozik meg. Az arctorna serkenti a bőr anyagcseréjét, üdébbé teszi az arcszínt, és tovább feszesen tartja a vonásokat.

Így gyakorolj!

  • Napi tíz perc arctréninget építs be az ápolási programodba.
  • Kezdetben érdemes tükör előtt gyakorolni. Később aztán már máshol is tökéletesen el tudod majd végezni a gyakorlatokat, például főzés vagy teregetés közben.
  • A megfeszítés 10 másodpercig tart, majd ugyanennyi ideig pihentesd az arcizmokat.
  • Ismételd a gyakorlatokat négyszer-ötször, majd hétről hétre egyre többször.

Arc-edzésterv

Feszes nyak és toka

Ezzel a gyakorlattal kisimíthatod a nyak ráncait, és életre keltheted a fáradt bőrt.

Ülj egyenesen, és nyújtsd felfelé az álladat. A szádat tartsd zárva, és csak a felső ajkaddal mosolyogj. Ezzel egyidejűleg tedd az egyik kezedet a nyak tövéhez, és finoman húzd lefelé a bőrt. A fejedet annyira hajtsd hátra, hogy érezd a nyakizmok húzódását egészen az álladig.
A gyakorlat második része a toka ellen irányul.
Belégzéskor nyújtsd ki a nyakadat felfelé, és az álladat ezzel együtt told hátra, három másodperc múlva pedig engedd el. Eközben lassan lélegezz ki.

A száj edzése

Az ajak ábécéje megemeli a szomorú szájzugokat, és lágyítja az ajakráncokat.
Túlzottan artikulálva ejtsd ki a következő magánhangzókat: a, e, i, o, u. Közben az izomzatban húzódást fogsz érezni, de ez így normális. Minden hangot addig húzz el, amíg a levegő tart.

A homlok simaságáért

Tedd a mutatóujjadat a szemöldököddel párhuzamosan a homlokra. Húzd lefelé az ujjadat, a szemöldököt pedig felfelé. 10 másodpercig tartsd a mozdulatot. Kis szünetekkel ismételd a gyakorlatot tízszer. Tartsd ezt a pozíciót, közben a szemöldököt rövid, apró mozgásokkal húzd felfelé, amíg rendkívüli feszülést nem érzel.

Az arc feszesítése

Fújd fel az arcodat. Szorítsd ökölbe a kezedet, és enyhén nyomd felfelé az orcákat. Fújd ki a levegőt, majd kezdd elölről.
Az alábbi gyakorlat a szájszél és az orrcimpa melletti és alatti ráncokat simítja ki. A szádat nyisd hosszú ó hangra, közben próbáld meg az orrodat felfelé húzni, a felső ajkat pedig ellentétes irányba. Ha mindent helyesen csinálsz, akkor az orrod mellett érzel húzódást.

Táskás szemek ellen

Ujjaiddal formálj félkört a szemek köré úgy, hogy a mutatóujjad a szemöldök fölött, a hüvelykujj pedig a szemek alatt, az arccsonttal párhuzamosan helyezkedjen el. Húzd lefelé a hüvelykujjadat, és kacsints. Kicsit pihentesd a szemeidet, majd ismételd meg.
 

Cikkünk a Ráncok nélkül című könyv segítségével készült.

Tanácsadó könyv a fiatalság és a szépség megőrzésére a legjobb ötletekkel: hogyan kölcsönözhetsz arcodnak új frissességet, hogyan tüntetheted el a kisebb szépséghibákat, mint a pattanás vagy a kellemetlen pihék, és hogyan védekezhetsz a korai ráncok ellen. Bővebben megismerheted a kozmetikusok által alkalmazott modern fiatalító módszereket. Olvashatsz arctornáról, hatékony masszázsokról és shiatzu-technikáról, lépésről lépésre. Megismerheted a legújabb, kozmetikusok által alkalmazott fiatalító technikákat.

Kiadja a Holló és Társa.
Ára 1790 forint.
A könyvet itt rendelheted meg.

OLVASD EL EZT IS!

Ezt is szeretjük