Így lesz egy nőből remek lábtartó: 6 megalázó reklám, ami tárgyként ábrázolja a nőket
Hogyan süllyedhetett idáig a reklámipar?

Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

A magyaros csipkével is lehet újat mutatni: elbűvölő esküvői ruhák 2020-ra, magyar tervezőtől »

Ez a minta még a kockásat is lekörözi idén: a legdivatosabb pöttyös darabok, árakkal »

Tippek gyors körömnövekedéshez: nincs többé repedezés és letörés »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mi a célja a reklámoknak? Népszerűsíteni, eladni egy terméket vagy szolgáltatást. És mi az eszköze? Ez már összetettebb kérdéskör. A legegyszerűbb út megválaszolni talán az, meddig mehet el, az eszközök palettája ugyanis széles. Hogy mi fér bele, és mi csapja ki a biztosítékot, az korszakonként változó. Ami pár évtizede még szerepelhetett egy reklámban, azt ma sok esetben betiltanák.

Az alábbi hat is ilyen reklám lenne, ha ma pattanna ki a reklámszakemberek fejéből: tárgyként ábrázolták a nőket, üzenetük, illetve a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére alkalmazott eszközük felháborító.

Felháborító reklámok

Nemcsak a nőkkel, gyerekekkel is készítettek már elképesztő reklámokat. Nézd meg őket!

Ezt is szeretjük