Így lesz egy nőből remek lábtartó: 6 megalázó reklám, ami tárgyként ábrázolja a nőket
Hogyan süllyedhetett idáig a reklámipar?

Ez is érdekelhet

Nevezz te is a Huawei Next Image nemzetközi mobilfotós versenyre! (x)

Nálad is belefér néha egy kicsivel több? (x)

Szakácskodj a szabadban! (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

Távolból csukni-nyitni? Hasznos és kényelmes választás az okos tetőablak (x)

beauty and style

Rugalmatlanná, szárazzá válhat a bőröd a klímától, ha nem figyelsz: 6 tipp, mit tehetsz ellene »

Ezekért az ékszerekért bolondultak a nők a 80-as években, és most újra divatosak: fülbevalók gyöngyöstől a neonig »

Néhány trükk, amitől elbűvölően nőies a fonott frizura: rövid hajból éppúgy mutatós »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mi a célja a reklámoknak? Népszerűsíteni, eladni egy terméket vagy szolgáltatást. És mi az eszköze? Ez már összetettebb kérdéskör. A legegyszerűbb út megválaszolni talán az, meddig mehet el, az eszközök palettája ugyanis széles. Hogy mi fér bele, és mi csapja ki a biztosítékot, az korszakonként változó. Ami pár évtizede még szerepelhetett egy reklámban, azt ma sok esetben betiltanák.

Az alábbi hat is ilyen reklám lenne, ha ma pattanna ki a reklámszakemberek fejéből: tárgyként ábrázolták a nőket, üzenetük, illetve a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére alkalmazott eszközük felháborító.

Felháborító reklámok

Nemcsak a nőkkel, gyerekekkel is készítettek már elképesztő reklámokat. Nézd meg őket!

Ezt is szeretjük