Így lesz egy nőből remek lábtartó: 6 megalázó reklám, ami tárgyként ábrázolja a nőket
Hogyan süllyedhetett idáig a reklámipar?

- Íme Koltai Róbert bájos, szőke párja: a színész 78 évesen élvezi a késői szerelmet
- Ki volt Az arany ember szerelme Jókai művében? Kvíz a kötelező olvasmányokból
- Felismered, melyik magyar városban készült a fotó? 9 kérdéses kvíz, hogy próbára tedd a tudásod
- Ma 81 éves Kovács P. József: a Magyar Televízió legendás bemondója így él napjainkban
- Átmennél most a biológiaérettségin? 10 kérdés, amire tudni kellett a választ
Mi a célja a reklámoknak? Népszerűsíteni, eladni egy terméket vagy szolgáltatást. És mi az eszköze? Ez már összetettebb kérdéskör. A legegyszerűbb út megválaszolni talán az, meddig mehet el, az eszközök palettája ugyanis széles. Hogy mi fér bele, és mi csapja ki a biztosítékot, az korszakonként változó. Ami pár évtizede még szerepelhetett egy reklámban, azt ma sok esetben betiltanák.
Az alábbi hat is ilyen reklám lenne, ha ma pattanna ki a reklámszakemberek fejéből: tárgyként ábrázolták a nőket, üzenetük, illetve a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére alkalmazott eszközük felháborító.
Felháborító reklámok
Nemcsak a nőkkel, gyerekekkel is készítettek már elképesztő reklámokat. Nézd meg őket!