Így lesz egy nőből remek lábtartó: 6 megalázó reklám, ami tárgyként ábrázolja a nőket
Hogyan süllyedhetett idáig a reklámipar?
- Illatos, frissítő testpermet házilag a kedvenc illóolajodból: egyszerűbb elkészíteni, mint gondolnád »
- Hamar kiverik a biztosítékot, pedig sokan viselik így ezeket a darabokat: 6 részlet a nyári öltözékben, ami megosztónak számít »
- 7 nap alatt tisztább, erősebb, ragyogóbb bőr? – A megújult szépségampullák tesztje minket is meglepett »

- Kvíz! Emlékszel az általánosban tanult versekre? 8 idézet szerzőjére kérdezünk rá
- Az 5 legrosszabb élelmiszer, ami rontja a vérkeringést: szűkítik az ereket, emelik a koleszterinszintet
- Dobó Kata 25 év után felvette a zöld miniruhát: A miniszter félrelépben láttuk rajta először
- 22 évesen vesztették életüket a magyar sziámi ikrek: kegyetlenül kihasználták, vásárban mutogatták őket
- Illetlennek tűnsz, ha így jelensz meg egy esküvőn: 10 tiltólistás ruha és kiegészítő
Mi a célja a reklámoknak? Népszerűsíteni, eladni egy terméket vagy szolgáltatást. És mi az eszköze? Ez már összetettebb kérdéskör. A legegyszerűbb út megválaszolni talán az, meddig mehet el, az eszközök palettája ugyanis széles. Hogy mi fér bele, és mi csapja ki a biztosítékot, az korszakonként változó. Ami pár évtizede még szerepelhetett egy reklámban, azt ma sok esetben betiltanák.
Az alábbi hat is ilyen reklám lenne, ha ma pattanna ki a reklámszakemberek fejéből: tárgyként ábrázolták a nőket, üzenetük, illetve a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére alkalmazott eszközük felháborító.
Felháborító reklámok
Nemcsak a nőkkel, gyerekekkel is készítettek már elképesztő reklámokat. Nézd meg őket!