Így lesz egy nőből remek lábtartó: 6 megalázó reklám, ami tárgyként ábrázolja a nőket
Hogyan süllyedhetett idáig a reklámipar?

Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

Bőrápoló olajok kismamáknak striák ellen: gyengéd, de mély ápolást adnak »

Ezt idd reggelire, ha másnapos vagy: ínycsiklandó, hidratáló turmix »

Hogyan lesz az irodai outfit fantáziadús? 6 nélkülözhetetlen ruhadarabot mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Mi a célja a reklámoknak? Népszerűsíteni, eladni egy terméket vagy szolgáltatást. És mi az eszköze? Ez már összetettebb kérdéskör. A legegyszerűbb út megválaszolni talán az, meddig mehet el, az eszközök palettája ugyanis széles. Hogy mi fér bele, és mi csapja ki a biztosítékot, az korszakonként változó. Ami pár évtizede még szerepelhetett egy reklámban, azt ma sok esetben betiltanák.

Az alábbi hat is ilyen reklám lenne, ha ma pattanna ki a reklámszakemberek fejéből: tárgyként ábrázolták a nőket, üzenetük, illetve a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésére alkalmazott eszközük felháborító.

Felháborító reklámok

Nemcsak a nőkkel, gyerekekkel is készítettek már elképesztő reklámokat. Nézd meg őket!

Ezt is szeretjük