Ők a legbefolyásosabb magyar nők – Íme, a Forbes idei listája

Négy kategóriában választották ki a legbefolyásosabbakat.

Ők a legbefolyásosabb magyar nők – Íme, a Forbes idei listája
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A Forbes magazin idén harmadszorra készítette el az 50 legbefolyásosabb magyar nő listáját a média, a kultúra, az üzleti élet és a közélet területéről.

Az eredményt az új, áprilisi számban hozták nyilvánosságra, aminek címlapján is nők szerepelnek: az Aeron divatmárka triója, Mártényi Zita, Áron Eszter és Lászlóffy Vivien.

Ők lettek a legbefolyásosabbak

Az üzleti kategóriában Dávid Ilona, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója lett az első helyezett, míg őt követi Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója állhatott.

A média kategória legbefolyásosabb embere Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója lett, a második helyen Halkó Gabriella, a TV2 gazdasági és stratégiai igazgatója végzett, míg a harmadik hely Kamiski Fannié lett, aki a miniszterelnök Facebook-oldalának szerkesztése mellett egyéb kommunikációs feladatokat is ellát.

A közéleti lista első helyét Lévai Anikó, Orbán Viktor felesége kapta, őt követi Szemerkényi Réka, aki Washingtonban nagykövetként képviselte eddig Magyarországot, a harmadik pedig Karas Mónika, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöke kapta.

A kultúra területének legbefolyásosabb nője Havas Ágnes, a Magyar Nemzeti Filmalap vezérigazgatója lett. A kategóriában a második helyen Spengler Katalin követi, aki férjével, Somlói Zsolttal a hazai kortárs műgyűjtés fontos alakjai, utánuk pedig a harmadik helyezett Magyarország legnagyobb prózai színházának igazgatója, Eszenyi Enikő lett.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük