Minden idők 3 legviccesebb reklámja: húsvétra hangolva
A húsvét nemcsak a tradícióról, hanem a szórakozásról is szól. Íme, a legviccesebb húsvéti reklámok!

Ez is érdekelhet

Szemüveg helyett ma már a sasszeműség a menő (x)

Inkontinencia és hüvelyszárazság - Mutatunk egy fájdalommentes és azonnali megoldást (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

Szőke lett, és eltűnt a hosszú copfja: Ariana Grande nagyon más így »

Zseniális trükk az esküvői fotóhoz: még romantikusabb lesz tőle a kép »

Formátlan szemöldökből tökéletes ív: 2 perc alatt átváltozik az arc »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A húsvét promóció szempontjából az egyik legfontosabb nap az évben.

Egyesek elgondolkodtató, mások bájos reklámmal próbálják a közönséget elvarázsolni, de olyan márkák is akadnak, akik a humorra építik kampányukat.

Nézd meg a legviccesebb húsvéti reklámokat!

A legjobb futócipő húsvétra

Míg nálunk a locsolkodásért jár a hímes tojás, addig más országokban a tojásvadászat a hagyományos gyerekprogram, ahol a kisfiúk és a kislányok egyaránt megtölthetik kosarukat finom csokival és cukorkával.

A Walmart ezt próbálta a lehető legviccesebben kifigurázni, mindezt úgy, hogy a reklám mögöttes tartalma, azaz a bolt akciója is érzékelhető legyen: ha ilyen futócipőt veszel a gyereknek, a vérre menő küzdelemből sikeresen keveredhet ki, vagyis a többieket leelőzve az összes csoki az övé lehet.

Kifejezetten versenyző anyáknak és fiaiknak, drámai aláfestő zenével.

Rokonlátogatás

A rokonlátogatással járó nagy családi ünnepeket senki nem szereti, hiszen a siserahad ilyenkor mindent elpusztít, amit csak ér. Nem beszélve arról, hogy nem szeretnénk találkozni a flúgos nagynénivel, aki mindenkit szájra puszival köszönt, vagy a kelekótya nagybácsival, akinek mindig van egy jó sztorija - amit természetesen már mindenki legalább százszor hallott.

A Cathedral of Praise is pont erre épített programajánló reklámjában, ahol egy nemkívánatos rokonság végül mégiscsak meggyőzi a főszereplőt, hogy jobb, ha nyúlcipőt húz, és a családdal tölti a húsvétot, hiszen így elkerülheti a szomszédok bosszúját. Persze azt nem gyanítja, hogy mindezek mögött a család szervezkedése áll.

Eltűnt hímes tojás

Valószínűleg nagy Bonnie és Clyde-rajongó lehetett az a reklámszakember, aki a Honda Civic reklámját a rablópáros sztorijára építette. Természetesen ez még önmagában nem adna okot a nevetésre, ugyanakkor a vicces kedvű alkotó a húsvéti nyuszit is bevonta a furcsa szituációba.

A történet szerint egy hétköznapinak tűnő párt megállít igazoltatni a húsvéti nyúl, ugyanis a drága, húsvéti hímes tojást keresi, amit nyomtalanul eltűnt. Vagy mégsem? A tolvajoknak vajon sikerül átcsempészni a tojást az új Hondával? Semmi és senki nem az, aminek látszik, és a húsvéti nyuszi is rafináltabb, mint azt bárki képzelné.

Ezt is szeretjük