Som-Balogh Edina bőrruhát húzott a díjkiosztóra! A Barátok közt sztárja saját maga tervezte

Som-Balogh Edina divatot diktál.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Som-Balogh Edina, a Barátok közt Kingája, akinek az utóbbi időben a gyereknevelés köti le szinte minden idejét, divattervezőnek állt.

Som-Balogh Edina a Playboy-díjkiosztón
Agárdi Szilvi és Weisz Fanni a Glamour-gálán

A Playboy Man of the Year-gálán mesélte el a Feminának, hogyan változott az élete az elmúlt időszakban.

Ruhákat tervez

Lassan kétéves kisfia, Noel mellett Som-Balogh Edinának nem sok szabadideje van, de azt igyekszik kreatívan kihasználni: nemrég elkezdett szebbnél szebb ruhákat tervezni.

- Amikor a Barátok köztből eljöttem két évvel ezelőtt, a kisfiammal várandósan, akkor eldöntöttem, hogy majd megpróbálom ezt az időt felhasználni arra, hogy a kreativitásomnak éljek, fessek vagy akár ruhákat tervezzek. Két évvel ezelőtt fogtam bele igazán, nagyon kalandosan indult. Beiratkoztam egy profi realista festőhöz, Mészáros Erzsébethez, és vele kezdtem el festeni, közben pedig ruhákat is rajzolgattam - lesz, ami lesz alapon.

Később kiderült, gyerek mellett bonyolult, hogy megvalósuljanak a ruhatervezéssel kapcsolatos vágyaim, így maradtam a festésnél. Pár hónapja azonban jött egy felkérés, hogy ha van kedvem hozzá, akkor Weisz Fannival, Urbán Réka szépségkirálynővel és Petruska Szonja fitneszbajnokkal összefogva a terveim megvalósulhatnak.

- Mennyire vesztek tevékenyen részt a munkában?

- Létrehoztunk egy márkát, a Meringue Fashiont - jelentése: Habcsók -, amelynek mind a négyen tervezünk ruhákat. Szóval amiről álmodtam, megvalósult. Már jó pár ruhán túl vagyunk, és készül a nyári kollekció. Néhány darabbal majd még előrukkolok, ami mind megvásárolható lesz több méretben is a saját üzletünkben, ami múlt héten nyitott meg.

Most folyamatosan gyártom a rajzokat, és folyamatosan valósulnak meg a tervek. Nagyon szerencsés vagyok, hogy sikerült megvalósítani az álmaimat, és próbálom minél jobban átélni ezt az örömteli eseménysorozatot. Ez egy nagyon termékeny és nagyon jó időszak az életemben.

A 2015-ös Playboy-gála sztárjai

Nézegess képeket!

Elolvasom

- Milyen stílusúak azok a ruhák, amelyeket te tervezel?

- Ami rajtam van, az egyébként saját tervezés. Próbálok visszafogott eleganciát képviselni, arra ügyelek, hogy nagyon jó anyagból készüljenek a ruhák, jó minőségben. Nincs az a nő, aki tökéletesen elégedett lenne az alakjával, ezért próbáljuk a varrónővel közösen kiiktatni az esetleges kényelmetlenségeket, hogy tényleg mindenki jól érezze magát a bennük. Tapasztalatból mondom, hogy iszonyatosan tud feszengeni az ember egy ilyen rendezvényen, ha nem a megfelelő ruhát viseli. Egyébként főként koktélruhákat tervezünk, de lesznek hétköznapi ruhák, sőt, vannak már kabátok, nadrágok, felsőrészek, úgyhogy elég széles a repertoárunk.

- Te miben érzed jól magad?

- Ami rajtam van az elég kényelmes. Szeretem, ha nem kell feszengenem, és behúzni a hasam. Nem szeretem, ha nem ehetek egy falatot sem, mert azonnal meglátszik. Szeretem, ha kényelmes rajtam a ruha, sokkal jobb úgy.

Fotók: a Barátok közt sztárja 16 évvel fiatalabb szerelmével jelent meg az esten

Nézegess képeket!

Elolvasom

- Vannak hosszú távú céljaitok? Mi az, amit mindenképpen szeretnétek elérni?

- Igen, szeretnénk a ruháinkat a hétköznapi emberek számára elérhetővé tenni. Az árak, amikben mozgunk, azok is hétköznapiak, bárki számára elérhetőek. Az a cél, hogy minél több ember találja meg magának a megfelelő öltözéket, és ha nem kellemetlen neki, hogy ezek a mi tervezéseink, akkor mi csak köszönetet érzünk azért, ha viselik. Az a cél, hogy minél több ember szeressen bele, ahogy mi is beleszerettünk ezekbe az anyagokba és ezekbe a ruhákba.

- Nyári, őszi, téli, tavaszi kollekcióban gondolkodtok?

- Igen, lesz nyári, őszi, tavaszi, téli, ahogy mondod, most készül a nyári. Május 11-én pedig lesz egy divatbemutatónk is, próbálunk lépésről lépésre haladni.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük