Sarka Kata tudta, ebben a ruhában nem arat nagy sikert! Mégis felvette

Nézd meg!

Sarka Kata furcsa ruhákban állt a kamerák elé, amire jó oka volt.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A 28 éves Sarka Kata és a 31 éves Czippán Anett is csatlakozott ahhoz az aranyos kezdeményezéshez, amelynek lényege, az anyukák egy napig azt a ruhát viselik, amit gyermekük válogatott össze számukra.

Mindkét híresség kisfiát kérte fel a stylist szerepére, így Katát Dávidka, Anettet pedig Olivér látta el a szebbnél szebb kreációkkal. Arról, hogy mindez hogyan sikerült, a TV2 Aktív című műsorában számoltak be.

Gyerekeik öltöztették őket

Hajdú Péter felesége először kissé megijedt a gondolattól, hogy gyermekének kell kiválasztania a ruhákat, amiket egész álló nap viselni fog.

A kétgyermekes anyuka azonban pozitívan csalódott, mert a kisfiú remekül eligazodott híres mamája gardróbjában, és rendre megtalálta Kata kedvenc darabjait. Igaz, ezek felnőtt szemmel semennyire nem illetek össze.

A végeredmény egy fehér hosszú ujjú póló, fölötte egy rózsaszín sporttrikó, azon pedig egy arany flitteres koktélruha. Hogy Kata meg ne fázzon, Dávidka adott rá egy mellényt, egy térdig érő piros nadrágot, egy színes sportcipőt és egy pár jó vastag zoknit.

Czippán Anett kisfia az Aktív stylistjainak ruhakínálatából szemezgethetett, és csakhamar a bőség zavarába esett. Egy kis vívódás után azonban ő is kiválasztotta anyukája számára a tökéletes ruhákat, egy virágos blúzt, egy rózsaszín szoknyát és sok-sok kiegészítőt.

Melltartót sem húzott Sarka Kata! Zavarba ejtő fotók készültek róla

Nézegess képeket!

Elolvasom

A műsorvezető elmondta, Olivér máskor is szívesen ad neki öltözködési tippeket, előfordult már, hogy annyira nem tetszett neki egy tűsarkú cipő, hogy Anett végül levette, és másban ment dolgozni.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

A kampányt egy angol édesanya indította el

Egy angol édesanya egy héten át azokban a ruhákban ment dolgozni, amelyeket kisfia választott számára. Azért döntött így, mert a gyereket korábban kicsúfolták az óvodában, amiért saját maga által választott öltözékben járt.

A fotókat megosztotta közösségi oldalán, és egyre több anyuka kezdte el követni példáját.

A képek forrása: TV2.hu/Aktív

Ezt is szeretjük