Trokán Nóra merészen kivágott estélyiben - A divatbemutató legdögösebb sztárja volt

Sztárok vonultak végig a 10. Marie Claire Fashion Days kifutóján.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Gigantikus díszlettel, igazi ünnepi hangulatban indult útjára szombaton a 10. Marie Claire Fashion Days a Millenáris Parkban. A legnagyobb magyar tervezők 2019. tavasz-nyári kollekcióiban a hétvégén ismert hazai sztárok is tündököltek a kifutón. A legmerészebb kreációban Trokán Nóra lépett kifutóra, aki nem idén szerepelt először a bemutatón. 

- Élénken él bennem a kép, amikor tíz évvel ezelőtt összesen hat bemutatóval elindítottuk a Marie Claire Fashion Days-t, most pedig itt vagyunk a Millenáris Parkban, ahol teltházas bemutatókat látunk, ahol az évek során nincs olyan hazai tervező, aki ne lépett volna legalább egyszer a Marie Claire Fashion Days kifutójára. Büszke vagyok arra, hogy tíz év alatt Budapest egyik legjelentősebb divatünnepévé váltunk, melyre mindenki egész évben izgatottan készül. Szombat este, a szakmai nap zárásaként a kifutón a legelismertebb sztárokkal, teltházas bemutatókkal ünnepeltük a tizedik születésnapunkat - nyilatkozta László Krisztina, a Marie Claire Magazin főszerkesztője.

Trokán Nóra nem először lépett a Marie Claire Fashion Days kifutójára, mégis ugyanaz az izgalom járta át a show előtt, mint a kezdetekkor. 

- Ez egy óriási gyakorlatot igénylő szakma, amire teljesen máshogy kell felkészülni, mint az én színpadi jelenlétemre. Az a pár másodperc viszont egy igazi csoda volt, amíg végigvonultam a kifutón. Főleg azért, mert Sármán Nóri ruhái álomszerűek, megtisztelő, hogy az ő outfitjét viselhettem idén. Többször dolgoztunk már együtt, a cannes-i filmfesztiválon is Nóri szettjét viseltem. Az évek során az abszolút kedvencemmé vált - mesélte a 32 éves színésznő. 

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük