Ő volt a legismertebb Skála-lány - A szupermodell 65 évesen is gyönyörű

Komjáthy Ági, vagy, ahogyan a nagyközönség ismeri, Skála Ági 65 évesen is remekül fest.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Komjáthy Ági egy véletlennek köszönheti, hogy a Skála áruház arca lett. A fiatal lány, akit 1971-ben az Anna-bál szépének választottak, a közgazdasági egyetem elvégzése után munkát keresett. Bár a szakmájában akart elhelyezkedni, a frissen nyílt Skála áruház épp egy olyan bájos arcot keresett a hirdetéseihez, mellyel a hétköznapi nők is azonosulni tudtak. 

Amikor felajánlották neki, hogy legyen a bolt háziasszonya, minden teketóriázás nélkül elfogadta a felkérést. Mindemellett az áruház marketingosztályának előadójaként és a vevőszolgálati osztály vezetőjeként is dolgozott.

Pályafutása alatt egyetlenegyszer kérdőjelezték meg Komjáthy Ági munkáját: amikor teherbe esett, az áruház vezetése tartott attól, mi lesz a külsejével szülés után, mesélte a Skála Áginak is nevezett sztár a Best magazinnak.

- Még az anyukámat is megnézték egy rendezvényen, hogy a megjelenéséből következtessenek arra, milyen leszek néhány év múlva.

Szerencsére nem kellett aggódniuk, három hónappal a szülés után az áruház kedvence már régi formájában tündökölt, és friss képét elnézve most, 65 évesen is gyönyörű.

- Sokat teszek én is önmagamért, de kés alá nem feküdnék soha. Így marad az a megoldás, hogy zsírleszívás helyett testedzés, arcfelvarrás helyett természetes kozmetika és sok mosolygás - nyilatkozta a lapnak.

Komjáthy Ági 41 éve van együtt a férjével, házasságukból két gyermekük született. Lányuk divatfotósként dolgozik, és Lisszabonban él, fiuk pedig közgazdászként helyezkedett el.

Ők voltak a Skála-lányok - Nézd meg, mi lett a nagyáruház legendás modelljeivel!

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük