"Megkeserítettem a párom életét" Judy vallomása régi sebeket tépett fel

Judy Joshi Bharatnak mesélt élete legnehezebb időszakáról.

Mint ismeretes, Judy 1998. december 14-én szenvedett egy olyan súlyos autóbalesetet, amibe majdnem belehalt, az orvosok egy hónapon keresztül küzdöttek az életéért.

A 36 éves magyar énekesnő a FEM3 csatornán futó Másképpen - Beszélgetések Joshi Bharattal című műsorban mesélt többek között balesetéről is az ismert műsorvezetőnek.

Tönkretette párkapcsolatait

A feltárulkozó interjú során az eredetileg Kis Judit néven született énekesnő bevallotta, hogy évekbe telt, mire újra el tudta fogadni magát nőként, külsejével való elégedetlensége pedig a párkapcsolatait is sorra tönkretette.

Visszatekintve erre a hosszú időszakra már pontosan látja, hogy mindez azért történt így, mert totális önbizalomhiánnyal küszködve egy szörnynek érezte magát, és nem hitte el senkiről, hogy szeretheti őt.

- Nulla önbizalommal folyamatosan csak azt éreztem, hogy én egy szörny vagyok, és konkrétan mit keres mellettem bárki is - ismerte be a Groovehouse egykori énekesnője, aki emiatt jócskán megkeserítette párjai életét.

Hihetetlenül féltékeny volt

Judy azt sem rejtette véka alá, hogy hihetetlenül féltékeny volt, amivel sikerült mindenkit elkergetnie maga mellől - biztos volt benne, hogy pasijainak jobb és szebb csajok kellenek.

Az utóbbi évtizedek kedvenc magyar sztárjai

Nézegess képeket!

Elolvasom

Hozzátette, hogy hosszú időbe telt, mire megtanulta újra szeretni önmagát - hiszen aki féltékeny, az önmagát nem szereti, önmagával nincs kibékülve, ezt pedig nagyon jól tudta.

Joshi Bharat kérdésére elmondta, hogy ma már egyáltalán nem féltékeny 12 évvel fiatalabb párjára, hiszen Balázs annyit bizonyított már neki az együtt töltött három év alatt, hogy semmi oka kételkedni benne.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

- Úgy gondolom, hogy a szem azért van, hogy bárki mást is megnézhet, miért is ne, de én várom a bébit tőle. Nekem ez egy ajándék, másnak viszont ez nem adatik úgy meg - mondta Judy.

Ebben a cikkben nem tartjuk etikusnak reklámok elhelyezését. Részletes tájékoztatást az Indamedia Csoport márkabiztonsági nyilatkozatában talál.

Indamedia Csoport
Ezt is szeretjük