Iskolai takarítóból lett keresett modell: a 22 éves magyar fiú a legnagyobb márkákkal dolgozik
Hubik Leon élete másfél év alatt állt a feje tetejére.
Nemegyszer hallani olyan észveszejtő történeteket a divatvilágból, amelyek jól példázzák, ha valaki a kifutóra született, azt előbb-utóbb felfedezik. Mihalik Enikőt 15 évesen egy bevásárlóközpontban szúrták ki, Palvin Barbarát pedig 13 esztendősen Budapest utcáin sétálva szólította le egy modellügynök.
A 22 éves budaörsi fiúval, Hubik Leonnal is megtörtént a csoda. Másfél évvel ezelőtt iskolai takarítóként dolgozott, ma a legnagyobb divatházak versengenek érte.
Takarítóból lett keresett modell Hubik Leon
Miután ügynöke, Farkas Leonárd felfedezte, egyik napról a másikra állt a feje tetejére az élete. Szinte a budaörsi általános iskola folyosóiról csöppent a divatipar élvonalába.
- Nagyjából egy évig dolgoztam itt. A folyosók takarítása volt az én feladatom tisztítógéppel, vagy esetleg segíteni más kollégáknak a termekben. Ekkor, úgymond, rutinszerű életet éltem, tehát mindennap felkeltem, eljöttem dolgozni, hazamentem, és alvás. Most teljesen kiszámíthatatlan az életem, utazok össze-vissza - mesélte a Tények Pluszban.
A divatfotósok szerint az elmúlt húsz évben rengeteget változott az, hogy milyen típusú férfi modelleket keres a szakma. Míg a kezdeti években leginkább a macsó, maszkulin megjelenésű férfiakat foglalkoztatták, a ’90-es évek végétől a grunge stílus előretörésével a kifutókon a kisfiúsabb megjelenésű pasik hódítottak. Hubik Leon az utóbbi csoportba esik, karakteres arca miatt figyeltek fel rá.
- Szerencsém van, a füleimre és az arcom csontozatára szokták mondani, hogy nagyon érdekes. Általában vezető márkáknak szoktam dolgozni, vagy a kifutójukon részt venni.
Képes összeállításunkban megnézheted a budaörsi fiú fotóit, aki éjszakai takarítóból lett nemzetközileg is keresett modell.
Dilemma podcast
A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.
Promóció