Geszler Dorottya 50 évesen is szexi bikiniben - Nehéz elhinni a korát

Geszler Dorottya sokat tesz azért, hogy megőrizze karcsúságát.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Geszler Dorottyát 1989-ben ismerte meg a magyar közönség, amikor ő lett a Miss World Hungary harmadik helyezettje. Még abban az évben megkezdte tévés pályafutását: először a Magyar Televízió műsoraiban találkozhattak vele a nézők, aztán 1994-ben a Táncdalfesztivál és az Eurovíziós Dalfesztivál háziasszonya volt, 2007-ben pedig a Miss Universe Hungary műsorvezetőjeként tűnt fel. 

A csinos tévés ötvenévesen is tudja, mitől döglik a légy, folyamatosan ámulatba ejti rajongóit dögös fotóival az Instagram-oldalán. A bikinis képek alatt a hozzászólók bombázzák a bókokkal, szerintük ő a nagybetűs NŐ, valamint azt is, hogy olyan szép, mint egy festmény.

Geszler Dorottya bikinis alakja

Noha jó genetikával rendelkezik, például nem annyira hízékony, neki is keményen meg kell dolgoznia azért, hogy meg tudja tartani az S-es ruhaméretet. Évekig tartott kitapasztalnia, hogy mi a legideálisabb módszer számára. Nem hisz a drasztikus fogyókúrákban és az önsanyargatásban, szerinte az életmódváltásban rejlik a siker titka. 

- Eszem kenyeret, tésztát, pékárut, de csakis teljes kiőrlésűt vagy tönkölylisztből készültet, amely rostban gazdag. A finomított szénhidrátokat én is kerülöm. Hús sem kerül a tányéromra, csak lazac és tintahal - mesélte a Best magazinnak.

15 éve dolgozik pilatesoktatóként, a sport nem csupán hobbija, hanem hivatása is egyben. Úgy gondolja, nagyon fontos, hogy mindenki megtalálja azt a mozgásformát, amelyet szívesen csinál, így épülhet be könnyedén a mozgás a napi rutinba.

Képes összeállításunkban mutatjuk, milyen dögös bikiniben az 50 éves Geszler Dorottya.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük