Lapos has 2 hét alatt! Emésztéskönnyítő túródiéta
Unod a zöldség-gyümölcs diétákat? Próbáld ki most ezt a túrón alapuló étrendet, és karcsúsodj!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

Milyen az arcformád? Mutatjuk, melyik ékszer illik hozzá a legjobban

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

Így szűkítsd be a farmered szárát, ha nem elég passzentos - Nőiesebb lesz tőle »

Így lehet gyönyörű egy telt nő fehérneműben - Különleges fotók »

Nem tudod feltenni a műszempillát? A szépségszakértő megmutatja a trükköt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúra nem csak arról szól, hogy salaktalanítod a szervezetedet, illetve kalória- és szénhidrátszegény étrenden élsz.

A fentiek mellett legalább ilyen fontos, hogy a zsír helyére izom kerüljön. A túróval a hármat egyszerre megteheted, és még a derekadból is lefaraghatsz.

Emésztéskönnyítő túródiéta

A diéták esetében jellemzően a méregtelenítésre és az anyagcsere felpörgetésére helyezik a hangsúlyt, holott legalább ilyen fontos, hogy a nehezen eltüntetett zsírszövet helyébe erős izomzatot építs. Ne gondolj méretes súlyzókra, az étrended megváltoztatása is hatásos lehet. A lapos has eléréséhez egyébként elsősorban a táplálkozásra kell figyelned.

A fehérjékben gazdag táplálékok beépülnek az izomzatba, emellett nagyon könnyen emészthetők, így nem rakódnak le a szervezetedben. Ilyen szempontból a túró az egyik legjobb választás, hiszen nemcsak tápanyagokban gazdag, de hamar el is telít, csökkentve az éhségérzetet, sőt, az anyagcserét is fokozza. 100 gramm sovány tehéntúróban körülbelül 120 kalória van.

Savófehérje-tartamának köszönhetően könnyen emészthető, a benne lévő tápanyagok gyorsan beépülnek a sejtekbe. Ha kiiktatod étrendedből a finomított szénhidrátokat, a hamar telítettségérzetet adó, emésztéskönnyítő túróval két hét alatt látványosan csökkenthető a derékméreted.

Tartsd be!

Persze a túródiéta is csak abban az esetben válik be, ha bizonyos szabályokat betartasz. Főzés során lehetőleg kerüld a telített zsírok felhasználását, ahogyan a cukrot és az alkoholt is mellőzd. Nagyon fontos, hogy bőven hidratáld a szervezetedet, ezért napi két-három liter víz vagy gyógytea fogyasztása kötelező, a kávéval viszont bánj óvatosan. Ha nem bírod ki nélküle, akkor is maximum napi egy csészével fogyassz. A túróból mindig zsírszegényt vásárolj, ebben kevesebb a kalória, mint a félzsíros változatban.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy paradicsom póréhagymás túróval töltve.
Tízórai: egy pohár élőflórás kefir.
Ebéd: 15 dkg túróval rakott cukkini.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy bögre párolt zöldbab, 10 dkg túró.

2. nap

Reggeli: egy bögre banánturmix.
Tízórai: egy pohár 100%-os narancslé.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri halfilé, egy bögre zöldsaláta túróval keverve.
Uzsonna: pár szem szilva.
Vacsora: egy lágy tojás, 10 dkg túró, két szelet pulykasonka.

3. nap

Reggeli: egy bögre natúr túrókrém, egy marék tetszőleges gyümölcs.
Tízórai: egy alma.
Ebéd: egy bögre durumtészta zöldfűszeres, kefires, túrós szósszal.
Uzsonna: egy pohár natúr joghurt.
Vacsora: két kaliforniai paprika póréhagymás túróval töltve.

Sport nélkül nem megy

Egyik fogyókra sem lehet igazán sikeres mozgás nélkül. Kattints az alábbi videóra és hallgasd meg, mennyi mozgást javasol a szakértő hetente.

4. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, két szelet pulykasonka, 10 dkg túró, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy pohár élőflórás kefir.
Ebéd: egy bögre zöldségleves, egy bögre túrós csusza durumtésztából.
Uzsonna: két szelet zsírszegény sajt.
Vacsora: egy bögre görögsaláta 10 dkg túróval összekeverve.

5. nap

Reggeli: egy bögre zabkása olajos magvakkal, reszelt almával, csipetnyi fahéjjal.
Tízórai: egy pohár 100%-os narancslé.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemellfilé túrós-kefires szósszal leöntve, egy bögre párolt sárgarépa.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: egy bögre Cézár-saláta 10 dkg túróval összekeverve.

6. nap

Reggeli: egy pohár élőflórás kefir, 10 dkg túró, egy paradicsom, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Tízórai: egy bögre zöld tea, két korpás keksz.
Ebéd: 20 dkg petrezselymes túró, fél bögre barna rizs, egy bögre paradicsomsaláta.
Uzsonna: egy banán.
Vacsora: 15 dkg zöldfűszerekkel ízesített túró, két szelet teljes kiőrlésű kenyér.

7. nap

Reggeli: egy lágy tojás, 10 dkg túró, két szelet pulykasonka.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: 15 dkg párolt csirkemell, egy bögre párolt spárga túróval keverve.
Uzsonna: egy bögre 100%-os narancslé.
Vacsora: egy bögre tonhalsaláta.

Blog.hu ajánló