Több mint 15 kiló plusz van rajtad?
Anyagcsere-pörgetés a Rev up! programmal
Hiába koplalsz, ha az anyagcseréd lelassult, nem indul be a fogyás.

Ez is érdekelhet

Európa legnagyobb interaktív vasúti élményparkja (x)

Nyaralj korlátok nélkül! (x)

Szünidei élményhegység - Aktivitás mindenkinek a nyári Magas-Tátrában. (x)

Már ne a barna szószt keressük! - Ismerd meg Németország kulináris különlegességeit! (x)

Ünnepelj együtt a dm-mel! Nagy meglepetéssel készül a napokban a dm – Te se maradj le róla! (x)

beauty and style

A 2000-es évek legdivatosabb fülbevalója most újra trendi »

Pár centis szőkéből derékig érő feketére váltott Katy Perry: megint átalakult »

Mutatjuk, hogyan tisztítsd ki a műszempillát, hogy még sokszor viselhesd »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha úgy érzed, nem is eszel sokat, mégis kúsznak rád a kilók, akkor talán nem a mennyiséggel, hanem a minőséggel van a gond - a rosszul összeválogatott ételek ugyanis meggátolhatják az anyagcsere normális működését, ez pedig túlsúlyhoz, puffadáshoz, narancsbőrhöz és rossz közérzethez vezet.

A Rev up! - vagyis Pörgesd fel! - módszert éppen azért dolgozták ki, hogy lelassult, megfáradt anyagcserédet újból a régi formájába hozd.

Ha követed a programban leírtakat, egy hét alatt helyreállíthatod a metabolikus folyamatokat, így tested ismét képes lesz a mérgek és salakanyagok kiválasztására, valamint a pluszkilók elégetésére is.

Ébresztő!

A Rev up! program nemcsak az anyagcserédet, téged is felráz. A reggelt ugyanis 20 perc testmozgással kell kezdened - ez beindítja a vérkeringést, így a gyomrod és a tápcsatornáid felkészülten, jó formában jutnak az ételhez, aminek a lebontását azonnal meg is kezdhetik.

A reggeli edzés után hideg-meleg vizes zuhany következik, ami szintén jó hatással van a keringésedre, és fel is frissít. Ezután még éhgyomorra fogyassz el egy pohár citromos vizet vagy narancslevet - ez egyrészt felélénkíti a bélbolyhokat, másrészt segít az esetleges gyomor- vagy bélfertőzések leküzdésében.

Mit ehetsz a program alatt?

A rostban gazdag, nyers vagy kevésbé feldolgozott ételek természetesen nagyon fontos szerepet játszanak a Rev up! program étrendjében, de ha eddigi menüd csak minimális mennyiségű ballasztanyagot tartalmazott, akkor fokozatosan vezesd be a rostokat, nehogy túlságosan megterheljék az emésztésedet.

Egyél naponta ötször, kisebb adagokban, továbbá igyál legalább két és fél liter folyadékot - ez lehet ásványvíz, de méregtelenítő, vízhajtó tea is. Fogyassz sok friss zöldséget és gyümölcsöt, lehetőleg olyat, amelyek az emésztést is segítik.

Kávét, fekete teát és alkoholt tilos fogyasztani a diéta alatt, de az előre csomagolt vagy tartósított ételeket is a polcokon kell hagynod, az adalékanyagok ugyanis blokkolják az anyagcserét.

Ezért hizlalnak az adalékanyagok!

Nem érted, miért hízol még egy pohár zacskós levestől is? Nem csak a kalóriák jelentenek veszélyt a súlyodra! Nézd meg videónkat!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy pohár citromos víz, egy bögre zabkása, fél bögre bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre lencsefőzelék.
Uzsonna: egy kis poharas joghurt.
Vacsora: egy bögre céklasaláta.

2. nap

Reggeli: egy pohár narancslé, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy főtt tojás, egy retek, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy mangó.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac egy bögre párolt spenóttal.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy bögre zöldségleves.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

3. nap

Reggeli: egy pohár citromos víz, turmix egy pohár tejből, egy banánból és 10 dkg eperből.
Tízórai: egy szelet korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg sült padlizsán egy bögre barnarizzsel.
Uzsonna: egy kis poharas joghurt.
V   acsora: 15 dkg grillezett hal egy bögre wokban párolt zöldséggel.

4. nap

Reggeli: egy pohár narancslé, egy bögre zabkása egy evőkanál mézzel és egy csipet fahéjjal, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kivi.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell egy bögre wokban pirított ananásszal és eperrel.
Uzsonna: egy szelet korpás keksz.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet pulykasonka, egy paradicsom.

5. nap

Reggeli: egy pohár citromos víz, egy bögre gyümölcssaláta idénygyümölcsből, egy marék napraforgó, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy marék dió.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal egy bögre citromos-fokhagymás zöldsalátával.
Uzsonna: egy kis poharas joghurt.
Vacsora: egy bögre mozzarellás-bazsalikomos paradicsomsaláta.

Ezt is szeretjük