4 hét, 6 kiló: az anyagcsere-pörgető, zsírégető Thin for Life diétával
Anne M. Fletcher diétája könnyen követhető és hatékony.

Ez is érdekelhet

3 ok, hogy miért legyen úti célod Hajdúszoboszló (x)

Családi programajánló: irány a Tereza, irány Mexikó! (x)

Márciustól még több kedvezmény vár: csak a PIN-kódod kell hozzá (x)

Fedezd fel a gőzállomást, mellyel a vasalás gyorsabb, mint valaha! (x)

beauty and style

Magyar modellre figyel a világ: a 23 éves lányról lélegzetelállító képek készültek »

3 tévhit a házasság első évéről: senkinél sem törvényszerűek »

3 divatos táska, amiben nem csak egy zsebkendő fér el: az apró retikül ellentéte, mégis sokan imádják »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha nem szereted a kalóriaszámolgatást és a túlzottan szigorú diétákat, próbáld ki a Thin for Life módszert, amellyel egy hónap alatt akár hat kilótól is megszabadulhatsz.

A diéta megalkotójának, Anne M. Fletcher egészségügyi újságírónak a célja az volt, hogy a módszerrel hosszú távra szóló inspirációt nyújtson a fogyni vágyóknak.

Thin for Life diéta

Anne M. Fletcher a diéta összeállítása során olyan embereket kérdezett ki, akik már sikeresen megszabadultak plusz kilóiktól. A történeteiket megvizsgálva arra a következtetésre jutott, hogy a fogyókúra részben fejben dől el. Az alábbi javaslatokat neked is ajánlott megfogadnod.

Anne M. Fletcher tanácsai a diétához

  • Hidd el, hogy sikeres lesz a fogyókúra!
  • Ne feledkezz meg a testmozgásról se!
  • Találd meg, neked mi segít a fogyásban - például egy barát, akivel együtt csinálhatod.
  • Légy pozitív - ne rágd magad, ha néhány napon keresztül nem mozdul a mérleg nyelve!

Az étrend összeállítása során fontos szempont, hogy kiiktasd a fehér liszttel készült, illetve cukorban gazdag táplálékokat. Egyél naponta ötször kis adagokban, és ne feledkezz meg a megfelelő folyadékbevitelről se.

A fehérjebevitel esetében az alacsony zsírtartalmú joghurtok és egyéb tejtermékek helyett Anne M. Fletcher tojásfehérjét javasol, ami pedig a sütéshez használt zsírokat és olajokat illeti, a disznózsír és a vaj helyett az olívaolajat preferálja.

Végül ne feledkezz meg a napi ötszöri zöldség-, illetve gyümölcsfogyasztásról. Ahhoz ugyanis, hogy az anyagcsere felpörögjön, kellő mennyiségű rostot kell bevinned a szervezetedbe. Hogy mekkora is ez a bűvös szám, arról korábbi cikkünkben olvashatsz.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: két olívaolajon sült tükörtojás, egy marék olajbogyó, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Tízórai: egy marék natúr mandula.
Ebéd: 15 dkg füstölt pulykamell, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, dijoni mustár, paprika, paradicsom.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: egy adag tonhalas tésztasaláta - teljes kiőrlésű tésztából.

2. nap

Reggeli: egy adag zabpehely őszibarackdarabokkal, olajos magvakkal, egy pohár frissen facsart narancslé.
Tízórai: egy banán.
Ebéd: 15 dkg grillezett tengeri hal sajttal, paradicsommal, párolt spenóttal és sárgarépával.
Uzsonna: egy alma, pár szem korpás keksz.
Vacsora: egy nagy tányér zöldségleves.

Ne felejtsd a mozgást!

Ha a fogyás az elsődleges cél, a legjobb választás a kardió edzés. Nézd meg az alábbi videót, és hallgasd meg a szakértő tanácsait a témában!

3. nap

Reggeli: egy nagy adag gyümölcsturmix - tetszőleges gyümölcsből.
Tízórai: pár szelet puffasztott búza, egy narancs.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, barna rizs, görögsaláta.
Uzsonna: pár szem szilva.
Vacsora: két szelet teljes kiőrlésű pirítós padlizsánkrémmel, paradicsomszeletekkel.

Ezt is szeretjük