Képeken a 6 legismertebb, de haszontalan motiváció a fogyáshoz
Ne mérlegeld magad rendszeresen, és ne vegyél diétás termékeket!

Ez is érdekelhet

Aranytojást tojó tyúk - bemutatjuk a LUSH 2020-as húsvéti kollekcióját (x)

Tiszta lakás, ragyogó jókedv (x)

Nátha, megfázás, influenza, vagy a „legrosszabb“…. (x)

Törzshajlítás 1440-szer? Naponta?! (x)

Kert és erkély: a Te otthonod (x)

beauty and style

Letisztultan nőies öltözékek egyszerű alapdarabokból: stílusosak és időtállóak »

Két hét smink nélkül: így változik a bőr, ha nem kap festéket – Kipróbáltuk! »

Ultranőies tavaszi szettek lapos talpú cipővel: így lesz csinos nadrággal, ruhával »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha régóta szeretnél leadni pár kilót, pontosan tudod, hogy a legnehezebb nekiállni. Sokan keresnek az életmódváltásához kapaszkodókat, melyeknek azonban döntő többsége nem válik be - legalábbis hosszú távon. Annak érdekében, hogy megszabadulj a túlsúlyodtól, egyszerűen el kell döntened, hogy valóban akarod, és ezért hajlandó vagy lépéseket tenni. Az alábbi galériában szereplő álmotivációk hosszú távon nem vezetnek el a sikerhez.

Személyi edzővel fogynál?

Kattints az alábbi videóra, ha kíváncsi vagy, milyen esetekben érdemes személyi edző segítségét igénybe venned.

Ezt is szeretjük