7 napos könnyű méregtelenítés
Tisztító, zsírégető étrenddel
Fogyni és méregteleníteni akarsz, de bele sem mersz gondolni egy léböjt-kúrába? Segítünk!

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha lassan ledönt a lábadról a tavaszi fáradtság, vagy a felmelegedő levegőtől virgonccá váló bacilusok nehezítik meg az életed, épp ideje, hogy megtisztítsd és megszabadítsd a mérgektől szervezetedet.

A kiadós méregtelenítő kúra ráadásul nem utolsósorban hozzájárul ahhoz is, hogy úgy szabadulj meg plusz kilóidtól, hogy közben egészségedért is sokat teszel.

A hét napos könnyű méregtelenítő kúra segítségével három legyet üthetsz egy csapásra: egyrészt beindítod tested méregtelenítő folyamatait, megszabadulsz a káros salakanyagoktól, szervezeted és agyagcseréd új erőre kap, másrészt megerősíted immunrendszered, így növekszik a betegségekkel szembeni védekezőképességed. Mindemellett olyan kémiai anyagok termelésére ösztönzöd az agyadat, melyek jókedvet és energiát biztosítanak.

A kúra nem egy életmódprogrammá alakítható diéta – egy évben csupán három alkalommal csinálhatod végig –, azonban ha megfelelően alkalmazod, hét röpke nap alatt megszabadulhatsz a testedet megterhelő mérgektől, illetve akár 3-4 kilótól is. Az alacsony zsír- és kalóriatartalmú, illetve a fokozatosság elvére építő diéta ráadásul nagy hangsúlyt helyez arra is, hogy a nagymennyiségű gyümölcsnek és zöldségnek köszönhetően feltöltsd szervezetedet vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Ennek eredménye pedig a szép bőr, illetve a kiegyensúlyozott és fiatalos megjelenés.

Fontos!
A kúrát próbáld meg olyankor végezni, amikor a munkahelyeden nem olyan nagy a hajtás, mivel az első néhány napban fáradtabbnak érezheted magad, illetve fejfájásra is panaszkodhatsz. Ezek a tünetek azonban hamar elmúlnak, de nem árt, ha erre egy kis könnyű tornával vagy néhány kiadós sétával is rásegítesz.

A kúra étrendje

1. nap

Az első nap egy 600 kalóriás böjt, melynek során csak folyadékot, például vizet vagy gyógyteákat, illetve joghurtot fogyaszthatsz. Reggelire, ebédre és vacsorára fogyassz egyaránt édesítetlen gyümölcs- vagy zöldséglevet, valamint egy pohár zsírszegény natúr joghurtot. Az első napot mindenképp időzítsd akkorra, amikor nem dolgozol. És ne ijedj meg, a többi nap ennél jóval könnyebb lesz.

Fontos!
Az első napot megelőző néhány napban próbálj meg már csak könnyű és egészséges ételeket enni, illetve nagyon sok folyadékot fogyasztani.

2. nap

A második nap folyamán 1200 kalóriát vehetsz magadhoz.

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós, egy pohár zsírszegény, natúr joghurt, egy adag friss gyümölcs, gyógytea.
Ebéd: egy kivi, zöldségsaláta jégsalátából, sárgarépából, zellerből, fokhagymával és olívaolajjal, gyógytea.
Vacsora: édesítetlen müzli egy evőkanál narancslével és egy pohár zsírszegény natúr joghurttal, gyógytea.

3. nap

A harmadik nap folyamán 1100 kalóriát vehetsz magadhoz.

Reggeli: a második nappal azonos, vagyis két szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós, egy pohár zsírszegény, natúr joghurt, egy adag friss gyümölcs, gyógytea.
Ebéd: vegyes saláta újhagymából, paradicsomból, piros és zöld húsú paprikából, spenótból, babból, citromlével és olívaolajjal meglocsolva, egy héjában főtt krumpli, gyümölcslé.
Vacsora: egy doboz zsírszegény joghurt gyümölcsdarabokkal és egy teáskanál mézzel, egy magos kifli egy kis darab zsírszegény sajttal, gyógytea.

4. nap

A negyedik nap során – ami egy speciális rizsnap – 800 kalóriát vehetsz magadhoz. Szükséged lesz 225 g száraz barnarizsre. A rizst oszd el három adagra. A nap folyamán igyál zöldség- és gyümölcsleveket, illetve vizet.

Reggeli: 75 g főtt barnarizs almadarabokkal, mézzel, fahéjjal és reszelt citromhéjjal.
Ebéd: 75 g főtt barnarizs vegyes zöldséggel – zellerrel, salátával, sárgarépával, paradicsommal, spenóttal, brokkolival és káposztával.
Vacsora: 75 g főtt barnarizs aszalt barackkal, egy grépfrút húsával.

5. nap

Az ötödik napon ismét 1100 kalóriát vehetsz magadhoz.

Reggeli: a második nappal azonos, vagyis két szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós, egy pohár zsírszegény, natúr joghurt, egy adag friss gyümölcs, gyógytea.
Ebéd: egy alma, zöldségsaláta karfiolból, brokkoliból, sárgarépából, újhagymából, káposztából, olívaolajjal és almaecettel meglocsolva, egy főtt krumpli, gyógytea.
Vacsora: saláta egy doboz zsírszegény joghurtból, kiviből, ananászból, narancsból, almából, egy csésze gyógytea.

6. nap

A hatodik napon 1300 kalóriát vehetsz magadhoz.

Reggeli: a második nappal azonos, vagyis két szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós, egy pohár zsírszegény, natúr joghurt, egy adag friss gyümölcs, gyógytea.
Ebéd: egy banán, vegyes saláta paradicsomból, salátából, piros húsú paprikából, sárgarépából, újhagymából, uborkából, citromlével meglocsolva, egy főtt krumpli, gyógytea.
Vacsora: müzli egy kevés citromlével, egy teáskanál mézzel, reszelt almával, egy pohár zsírszegény joghurt, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér egy kis darab zsírszegény sajttal, gyógytea.

Megjelent Mentes Anyu legújabb szakácskönyve!

Inzulinrezisztenseknek és mentesen táplálkozóknak főzni nagy kihívás, ebben nyújt segítséget Nemes Dóra, a Mentes Anyu megálmodója. Legújabb szakácskönyvében minden étkezésre és alkalomra található szuper könnyű, mentes fogás. A receptek nemcsak kipróbáltak, de minden étel tápértéke (kalória, szénhidrát, zsír, fehérje) pontosan, adagokra ki van számolva.


Kizárólag online elérhető, a FeminaShopban! 

Promóció

7. nap

A hetedik napon 1200 kalóriát vehetsz magadhoz.

Reggeli: a második nappal azonos, vagyis két szelet teljes kiőrlésű kenyérből készült pirítós, egy pohár zsírszegény, natúr joghurt, egy adag friss gyümölcs, gyógytea.
Ebéd: vegyes saláta spenótból, salátalevelekből, zellerből, fokhagymából, bazsalikomból, paradicsomból, olívaolajjal és almaecettel meglocsolva, egy főtt krumpli, gyümölcslé.
Vacsora: egy vörös húsú grépfrút, két főtt tojás, két szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megkenve vajjal, gyógytea.

Fontos!
A kúra egy hétig tartható. A kúrát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. A kúra során naponta minimum 2-2,5 liter szénsavmentes ásványvíz vagy gyógytea elfogyasztása ajánlott. Mielőtt elkezdenéd, kérd ki háziorvosod véleményét!
Ezt is szeretjük