Heti 2 kiló mínusz, folyamatos fogyás
Zsírégetés ananásszal
Ha könnyedén akarsz fogyni, válaszd az ananászt, és a diéta garantáltan élvezetes lesz!

Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

Darázsderekat csinál és nőiessé tesz minden szettet: a ’80-as évek kedvenc öve visszatért »

Hasznos praktika, amivel helyrehozható a széttört sminkpaletta: egy hozzávalóval megúszod »

Gyönyörű nővé érett Gwyneth Paltrow lánya: a 16 éves Apple-t együtt fotózták édesanyjával »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Míg az ananász és jótékony hatása az amerikai kontinensen évezredek óta ismert, addig Európába csak a 15. század végén, Kolumbusz által jutott el. Az őslakosok nem csupán finom íze miatt szerették annyira, hanem, mert tudták, a lédús gyümölcsben hatalmas gyógyító erő rejlik. Jó hatással van többek között tested energia-háztartására, gyorsítja az anyagcserét, tisztítja a bélrendszert, emellett lázcsillapító és erős gyulladáscsökkentő hatása van.

A csodás zsírégető

A gyümölcsöt nyersen érdemes fogyasztani, hiszen friss állapotában telve van hasznos rostokkal - a legtöbbet tartalmazza a gyümölcsök közül -, és a benne található bromelin enzim is csak ekkor segíti emésztésedet. Az ananász kalóriatartalma már-már hihetetlenül alacsony: 15 dkg csupán 48 kalóriát tartalmaz, pont fordított arányosságban állva hatalmas zsírégető erejével. Amellett, hogy a benne található bromelin segít lebontani a fehérjéket, a csodagyümölcs hidrokloridsavat képez a gyomorban, mely azonnal megkezdi a felesleges zsírok elégetését, és megakadályozza azok lerakódását.

A jótékony hatást azonban csak akkor tapasztalhatod meg, ha távol tartod magad az üzletekben kapható konzervváltozattól, mely rengeteg cukrot tartalmaz.

Válassz érettet, használd gazdaságosan!

Nem pusztán a szerencsén múlik, hogy érett-e a gyümölcs, amit kiválasztasz, hiszen egy páncélvastagságú héj borítja. Ennek ellenére egyszerű a dolgod. Először is, semmiképpen se válassz olyat, melynek puha a héja, mert az már túlérett, sőt, akár rothadó is lehet.

Az az érett ananász, melynek az alsó része - tehát nem az, amelyiken a levelek vannak - illatos. Minél nagyobbat vegyél, így lesz gazdaságos, hiszen a méretesebbekben több gyümölcshús van, és csak a nem fás rész használható fel. A gyümölcs megtisztítása sem nagy ördöngösség, vágj a héjába, és hámozd le róla, majd vájd ki a fás közepét, és szeleteld fel édes húsát karikákra.

Hogyan használd?

Az ananász jótékony hatásaira építő diéta nem tartalmaz specifikus étrendet, lényege csupán az, hogy napi háromszor fogyassz el 10-15 dkg friss ananászt. Mivel a cél a folyamatos és egyenletes súlycsökkentés, nem kell, hogy koplalj, azonban, mint minden fogyókúránál, itt is csökkentened kell a kalóriabevitelt, hogy elérd a kívánt eredményt.

Emellett kerüld a telített zsírsavak és a vörös húsok fogyasztását, melyek lassítják a bélmozgást, és akadályozzák szervezeted zsírtalanítását. Fontos, hogy a napi étkezésekbe sok rostot iktass be, a fehér kenyeret hagyd el, viszont a teljes kiőrlésűekből bátran válogathatsz. A sok zöldség, főleg a hüvelyesek, szintén segítik az emésztést, a barnarizs pedig növeli a szervezetedbe való rostbevitelt.

A vas és a fehérje is fontos szervezeted egészsége számára, ezért lényeges, hogy húsokból is válogass. Válaszd a sovány csirke- és pulykamellet, illetve a halféléket. A nassolás elkerülendő, de, ha már nem bírod tovább, a gyümölcsök mellett ehetsz néhány szem olajos magvat vagy egy-két kocka 90%-os étcsokoládét. Hogy a zsírégetés még hatékonyabb legyen, mindennap fogyassz egy bögre zöld teát és friss citromos vizet.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy szelet sovány sonka, egy paradicsom.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: egy kisebb, darált csirkemellel, paradicsommal töltött padlizsán, 10 dkg ananász.
Uzsonna: 10 dkg ananász.
Vacsora: egy bögre vegyes saláta, egy doboz lecsöpögtetett konzervtonhal.

2. nap

Reggeli: egy bögre vegyes gyümölcssaláta 10 dkg ananásszal.
Tízórai: tíz szem dió.
Ebéd: egy bögre barnarizs, 10 dkg currys, grillezett csirkemell.
Uzsonna: 10 dkg ananász.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér három szelet sonkával, fél kaliforniai paprikával, 10 dkg ananász.

3. nap

Reggeli: egy konzerv paradicsomos szardella, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: egy zöldséghamburger egy szelet sovány sajttal, 10 dkg ananász.
Uzsonna: 10 dkg ananász.
Vacsora: 10 dkg csőben sült vegyes zöldség, 15 dkg grillezett pulykamell.

4. nap

Reggeli: egy kis doboz zsírszegény joghurt zöldfűszerekkel.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: egy bögre sonkás durumtészta-saláta, 10 dkg ananász.
Uzsonna: 10 dkg ananász.
Vacsora: három szelet extrudált kenyér, egy kis bögre reszelt alma-répa saláta.

5. nap

Reggeli: sonkás, újhagymás tojásrántotta két tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: 15 dkg ráksaláta, 10 dkg ananász.
Uzsonna: 10 dkg ananász.
Vacsora: két szelet teljes kiőrlésű kenyér padlizsánkrémmel megkenve.

Fontos!
A diéta során, ha úgy érzed, szükséged van rá, óvatosan emelheted az adagokat, ugyanakkor fontos, hogy csak az egészséges táplálkozás szabályainak betartása mellett. Az adagok kiméréséhez használj két decis bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

6. nap

Reggeli: egy bögre tzatziki.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: két bögre zellerkrémleves pirított kenyérkockával, 10 dkg ananász.
Uzsonna: 10 dkg ananász.
Vacsora: 10 dkg zsírszegény mozzarella, egy paradicsom.

7. nap

Reggeli: egy bögre zabkása 10 dkg friss ananásszal.
Tízórai: 10 dkg ananász.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazacfilé, egy bögre párolt, kesudiós spenót.
Uzsonna: 10 dkg ananász.
Vacsora: omlett két tojásból, egy kockára vágott paradicsommal.

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Ezt is szeretjük