6 hét, 12 kiló
Látványos eredmény, éhezés nélkül
Tökéletes alakra vágysz, de nem tartozol az elszánt fogyókúrázók közé? Kövesd egyszerű, de hatékony diétánkat!

Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Ha még a strandszezon és a nyaralás előtt szeretnéd tökéletesre faragni idomaidat, de nem vagy otthon a fogyókúrák világában, vagy épp nem érzel magadban elég kitartást egy szigorúbb étrend követéséhez, hat hetes diétánkat neked találták ki.

A könnyű zsírégető, méregtelenítő és alakformáló diéta központi eleme a csökkentett kalória-bevitel – napi 1600-1800 kalória –, emellett olyan ételekre épít – többek között teljes kiőrlésű termékek, zöld tea, bogyósgyümölcsök, halhús –, melyek nemcsak egészségesek, de ízletesek és táplálóak is.

Ha követed az étrendet, fokozatosan és biztonságosan szabadulhatsz meg a plusz kilóktól – heti 2 kiló mínusszal a diéta végére akár 12 kilótól is –, emellett megszabadíthatod szervezetedet a salakanyagoktól és a mérgektől is, és sokkal energikusabbá válhatsz.

Mit érhetsz el a diétával?

  • Fokozatos és biztonságos súlyvesztést – a hatodik hét végére 12 kilótól szabadulhatsz meg.
  • A vitaminban és ásványi anyagokban gazdag ételeknek, zöldségeknek és gyümölcsöknek köszönhetően egészségesebb táplálkozási szokásokat sajátíthatsz el.
  • Kisöpröd szervezetedből a méreganyagokat, biztosítod emésztésed egészséges működését, felgyorsítod anyagcseréd.
  • Nemcsak vitaminokkal, de energiával, életerővel és jókedvvel is feltöltődsz.
  • Az alacsony zsír- és magas antioxidánstartalmú étrendnek köszönhetően hosszútávon csökkentheted a daganatos megbetegedések kialakulásának kockázatát, emellett a szív- és érrendszeri problémákat is megelőzheted.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: fél csésze eper, két hámozott kivi, egy pohár zsírszegény joghurt, egyharmad csésze müzlivel.
Tízórai: gyümölcs, zöld tea.
Ebéd: teljes kiőrlésű tészta paradicsomszósszal, paradicsomkarikákkal, friss bazsalikommal.
Uzsonna: sárgarépa.
Vacsora: egy grillezett csirkemellfilé, kis marék barnarizs, zöldségsaláta.

2. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű péksütemény egy teáskanál mogyoróvajjal, fél csésze bogyósgyümölcs.
Tízórai: gyümölcs, zöld tea.
Ebéd: vegyes zöldségsaláta kevés kukoricával, salátalevelekből, vöröshagymából, paradicsomból, zsírszegény sajtdarabokkal.
Uzsonna: egy zsírszegény joghurt.
Vacsora: egy nagyobb grillezett lazac citrommal, gyümölcssaláta.

3. nap

Reggeli: turmix egy banánból, két deci zsírszegény tejből, egy csipetnyi fahéjból.
Tízórai: eper, zöld tea.
Ebéd: egy csirkehúsos szendvics teljes kiőrlésű kenyérből, gyümölcssaláta.
Uzsonna: narancs.
Vacsora: egy csésze csilisbab, fél csésze barnarizs.

4. nap

Reggeli: gyümölcssaláta egy banánból és egy narancsból, egy zsírszegény joghurt.
Tízórai: egy zöldség, ízlés szerint, zöld tea.
Ebéd: zöldségleves nagy zöldségdarabokkal, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.
Uzsonna: gyümölcs.
Vacsora: egy nagy grillezett tengeri halhús, fél csésze barnarizs, zöldségsaláta.

5. nap

Reggeli: teljes kiőrlésű müzli zsírszegény tejjel, egy banán.
Tízórai: gyümölcs, zöld tea.
Ebéd: csirkehúsos cézársaláta, salátalevelekkel, paradicsommal.
Uzsonna: zsírszegény joghurt.
Vacsora: egy tál spenótfőzelék, egy főtt tojás.

6. nap

Reggeli: egy szendvics teljes kiőrlésű kenyérből, paradicsomszeletekkel, egy főtt tojással és salátalevelekkel töltve.
Tízórai: gyümölcs, zöld tea.
Ebéd: egy nagy szelet grillezett csirkehús, joghurtos-kapros mártással.
Uzsonna: nyers zöldség, ízlés szerint.
Vacsora: zöldségleves, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.

7. nap

Reggeli: turmix két deci zsírszegény joghurtból, egy csésze eperből, illetve vegyes bogyósgyümölcsből.
Tízórai: gyümölcs, zöld tea.
Ebéd: egy nagy szelet grillezett csirkehús, egy csésze barnarizs, olívaolajjal meglocsolt zöldségsalátával.
Uzsonna: egy zsírszegény joghurt.
Vacsora: hagymás-babos zöldségsaláta, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.

A további öt hét során kövesd az első hét étrendjét – ha szeretnéd, az egyes napokat és menüket felcserélheted, emellett a gyümölcsök és zöldségek terén is kedvedre válogathatsz. Banánt igyekezz csak azokon a napokon fogyasztani, amikor az étrendben külön jelöljük.

Fontos!
A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, emésztőszervi és daganatos megbetegedésekben, illetve súlyos depresszióban szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

no has ezdes
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Tüntesd el az úszógumit 2 hét alatt!

kivi vitamin
  • c-vitamin
  • fogyasztó praktikák

A legerősebb zsírégető vitamin

Ezt is szeretjük