Így faragj le centiket a csípődről 5 nap alatt
Villámgyors diéta, amivel nem éhezel
Megfelelő étrenddel és célzott gyakorlatokkal karcsúsodhatsz.

Ez is érdekelhet

7 tipp kényelmes ajándékvásárláshoz - találd meg a legjobb ajánlatot! (x)

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

beauty and style

Virágillatú parfüm házilag: egyszerűen elkészítheted a saját illatod »

Puha és meleg pulcsik karácsonyi mintával – Árakkal és lelőhelyekkel »

Ha válaszolsz erre a 3 kérdésre, tudni fogod, milyen legyen az esküvői sminked »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha csak most, a nyár közepén eszméltél, hogy a tavalyi fürdőruha már nem áll olyan jól rajtad, mint az előző szezonban, ne ess kétségbe. Bár ahhoz már késő van, hogy 5-10 kilótól szabadulj meg a nyaralásig, karcsúsodni még lehet.

Az alábbi tanácsok segítségével néhány centit biztosan lefaraghatsz a csípő és has tájékáról, méghozzá villámgyorsan.

Ne koplalj, karcsúsodj!

Ha öt nap alatt szeretnéd formába hozni magad, fontos, hogy szénhidrátot - cukrot, müzlit, tésztát, kenyeret - csak reggelire egyél.

Ekkor is csak olyanokat, melyek hosszú időre jóllakottságérzést biztosítanak, például teljes kiőrlésű kenyeret, zabkását, gabonapelyhet.

Rostok és fehérje

Ezek az összetett szénhidrátok biztosítják, hogy anyagcseréd beinduljon, és legyen energiád a délelőtthöz. A további étrendedet úgy állítsd össze, hogy sok rostot tartalmazzon: elsősorban friss zöldségből, gyümölcsből és teljes kiőrlésű gabonafélékből álljon.

Fehérjére - sovány húsokra, halra - is szükséged lesz a nap során, a zsírt és a szénhidrátot viszont hanyagold.

Vízhajtó ételek

A has- és csípőtájékon felgyülemlett párnácskák nem csupán zsírból állhatnak, sok esetben a sejtek között felgyülemlett folyadék is felel a plusz centikért.

Épp ezért válassz olyan táplálékokat, melyek nem csupán zsírégetőek és emésztésserkentőek, hanem vízható tulajdonságuk is van. Ilyen például a kígyóuborka, a paradicsom, a spárga vagy a zöld tea.

Mintaétrend

A mintaétrendet nem kell szigorúan követned, inkább csak útmutatóként szolgál. Ha napközben megéheznél, az étkezések között bátran fogyassz el egy marék sózatlan mandulát, kesudiót vagy bogyós gyümölcsöt. De rágcsálhatsz zellerszárat, almát, és ehetsz élőflórás kefirt vagy natúr joghurtot is.

Célzott gyakorlatok

A táplálkozás mellett mindenképpen érdemes a has és a csípő tájékát célzott gyakorlatokkal formálni. Kattints az alábbi videóra!

1. nap

Reggeli: egy tál zabkása, egy marék bogyós gyümölcs, egy bögre zöld tea.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal párolt zöldséggel.
Vacsora: mozzarellás, bazsalikomos paradicsomsaláta.

2. nap

Reggeli: rántotta két tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy pohár 100%-os narancslé.
Ebéd: egy adag spenótfőzelék főtt tojással, főtt krumplival.
Vacsora: egy adag tonhalsaláta.

3. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér vékonyan megvajazva, egy szelet pulykasonka, egy paradicsom, egy bögre earl grey tea.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell párolt káposztával.
Vacsora: egy adag görög saláta.

Ezt is szeretjük