Egyszerű zsírolvasztó túródiéta
Így dobj le 5 kilót!
A túró remek diétás eledel, ráadásul nemcsak finom, hanem egészséges is.

Ez is érdekelhet

Beszállás! Nemsokára indul a Mikulás Expressz, siess, mert lemaradsz! (x)

Családi wellness-pihenés Sümegen: ha egy kicsit másra, többre vágysz (x)

Elkezdődött a 27. CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál (x)

A tökéletes gyerekszoba titkai - Így még a tanulás is jobban megy majd! (x)

Őszi stílustippek személyre szabva - Hogy idén ősszel Te diktáld a trendet! (x)

beauty and style

Ha így sminkelsz, fáradtnak és öregebbnek tűnik az arcod: ezeket a hibákat ne kövesd el! »

A legjobb torna fityegő bőr és zsírpárnák ellen: ezt próbáld ki, ha nehezen moccannak a kilók »

Így viseld a nőies kötött ruhát: ebben lehetsz a legcsinosabb ősszel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A túró gyakran szerepel a fogyókúrás mintaétrendekben, nem véletlenül. A fehér finomság ugyanis segít a zsírégetésben, eheted édesen - természetesen édesítőszerrel - vagy fűszerekkel gazdagítva, ráadásul még egészséges is.

Ezért fogyaszt a túró

A túró igazi testszobrász, segítségével könnyen leadhatod a felesleges kilókat. Savófehérje-tartalmának köszönhetően ugyanis gyorsan emészthető, és könnyen beépül a sejtekbe, ezáltal segít a zsírégetésben.

A túró ráadásul rendkívül gazdag kalciumban, ami a csontjaidat erősíti, míg a benne található B-vitamin-csoport révén a tápanyagok elraktározása helyett az energiádat növeli. Végül, de nem utolsósorban a túró még a bőrödre is jó hatással van. A túródiétával nagyjából négy-öt kilót fogyhatsz le egy hét alatt, persze kizárólag akkor, ha betartod a mintaétrendet és néhány alapvető dolgot.

Így kövesd!

Az étrendet úgy alakították ki, hogy a szervezeted megkapjon minden létfontosságú tápanyagot, ezért szigorúan a kialakított étkezések szerint haladj! Tilos bármilyen zsiradékot használni a főzés során, ahogy a cukor- és alkoholfogyasztás is kerülendő. A napi két-három liter szénsavmentes ásványvíz elfogyasztása is szerves része a diétás módszernek. A túróból pedig válaszd a zsírszegényt, ebben sokkal kevesebb a kalória, mint félzsíros társában.

Ügyelj rá, hogy amikor letelt az egy hét, fokozatosan kezdd el visszahozni az ételeket az étrendedbe, illetve - az alakod megőrzése érdekében - a bevitt szénhidrát mennyiségre is ügyelj. Ha bevált a diéta, néhány hét múlva ismételd meg újból!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre túrókrém fahéjjal megszórva, egy marék bogyós gyümölcs.
Tízórai: egy bögre zsírszegény joghurt, két evőkanál lenmag.
Ebéd: 20 dkg petrezselymes túró, fél bögre barna rizs, egy bögre paradicsomsaláta.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: 20 dkg túró, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy főtt tojás.

2. nap

Reggeli: egy bögre eperturmix, 10 dkg túró, egy szelet kétszersült.
Tízórai: két sárgarépa.
Ebéd: 10 dkg pulykamell, egy közepes, héjában sült burgonya, 5 dkg túró.
Uzsonna: egy bögre 100%-os paradicsomlé.
Vacsora: 15 dkg túróval rakott zöldbab.

Fontos!
A diéta egy hétig tartható. A diétát várandós és szoptató kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd, mindenképp kérd ki háziorvosod véleményét!

3. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű kenyér, négy evőkanál joghurtos túrókrém, egy paprika.
Tízórai: egy bögre 100%-os narancslé.
Ebéd: 15 dkg csirkemell, egy bögre görögsaláta.
Uzsonna: egy bögre gyümölcssaláta.
Vacsora: két, fűszeres túróval töltött paradicsom.

4. nap

Reggeli: egy bögre zabkása, csipetnyi fahéjjal megszórva.
Tízórai: 10 dkg eper.
Ebéd: egy bögre durumtészta, petrezselymes-kefires-túrós szósszal.
Uzsonna: két szelet zsírszegény sajt, egy grépfrút.
Vacsora: egy bögre tonhalsaláta.

5. nap

Reggeli: egy bögre natúr túrókrém, egy marék bogyós gyümölcs.
Tízórai: egy banán.
Ebéd: 20 dkg grillezett hal, egy bögre párolt padlizsán túróval keverve.
Uzsonna: egy bögre 100%-os paradicsomlé.
Vacsora: 15 dkg zöldfűszeres túró, két szelet teljes kiőrlésű kenyér.

6. nap

Reggeli: két szelet pulykasonka, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy lágy tojás, 5 dkg túró.
Tízórai: egy bögre zöldtea, két korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg túróval rakott padlizsán.
Uzsonna: egy bögre zsírszegény joghurt.
Vacsora: két kaliforniai paprika fűszeres túróval töltve.

7. nap

Reggeli: egy bögre szederturmix, egy szelet zsírszegény sajt, 10 dkg túró.
Tízórai: egy kefir.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre zöldsaláta túróval keverve.
Uzsonna: egy bögre 100%-os narancslé.
Vacsora: egy főtt tojás, 10 dkg túró, két szelet pulykasonka.

Te próbáltad már korábban a túródiétát? Mi a véleményed róla?

Ezt is szeretjük