Egyetlen egyszerű módszer a boldogságért
És nem kerül semmibe
Nem is hinnéd, mennyire egyszerű megszabadulni a stressztől, és elérni a lelki békét.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt 2018 fergeteges jazzkoncertjére a Sárik Péter Trióval! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

Jónak hiszed, pedig ártasz vele: 4 dolog, amit ne csinálj, ha fogyni akarsz »

11 divatos frizura félhosszú hajból: csak néhány hullámcsat kell hozzá! »

Néhány gyöngy, és új fényében ragyog a régi, megunt pulóver »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha megfordult már a fejedben, hogy szeretnél meditálni, de az túl nehéz, illetve túl sok időt vesz igénybe, az csak azért lehet, mert a kezedbe kerülő meditációs könyvek és leírások túlságosan bonyolultak, zavarosak és hosszúak voltak.

A 8 perces meditáció változtat ezen. Segítségével az első naptól kezdve gyorsan és könnyedén tudsz majd meditálni, ugyanakkor egy olyan meditációs szokást is kialakíthatsz, amely talán egy életen át elkísér - és ehhez mindössze nyolc percre van szükség.

Miért nyolc perc?

Nem hosszú idő, tehát nem befolyásolja, nem akadályozza, nem borítja fel az egyén életvitelét. Ennyi időbe telik, amíg lezuhanyozol, vagy elkészítesz egy tonhalas szendvicset. Körülbelül ennyi idő telik el két reklámszünet között a kedvenc sorozatodban.

A 8 perces meditáció programja egyszerű, ám hatékony technikával kezdődik: figyelned kell a lélegzésedet.

Előkészületek

  • Állítsd be a stopperedet nyolc percre.
  • Vedd fel a meditáló pózt a székeden, ülj kényelmesen, maradj éber.
  • Engedd, hogy a szemed lassan becsukódjon.
  • Végy egy hosszú, mély lélegzetet, amely felkavarja a jelenlegi aggályaidat, reményeidet és álmaidat. Tartsd benn egy pillanatig. Azután gyengéden, lassú sóhajjal engedd ki.
  • Ismételd meg még egyszer! Mély lélegzet. Engedj ki minden maradék feszültséget!
  • Indítsd el a stopperedet!

Lazító hangok

Ha szeretnél kicsit pihenni, relaxálni, ezek a csobogó hangok jó aláfestők lehetnek.

Útmutatások

  • Figyeld, hogy nem irányítod-e a légzésedet. Ha igen, engedd el az irányítást: lazíts!
  • Figyeld meg, hol van a testedben az a terület, ahol a legerősebben érzékeled, hogy lélegzel. Ez lehet a mellkasod, a rekeszizmod vagy akár az orrlyukad is. Nincs jó vagy rossz hely.
  • Finoman irányítsd a figyelmedet erre a helyre. Ezt horgonypontnak nevezzük.
  • A horgonypontra koncentrálva figyeld a lélegzeted természetes ritmusát! Próbáld úgy tekinteni, mintha nem a te légzésed lenne, hanem a légzés.
  • Csak hagyd, hagyd, hagyd. Nem kell semmibe belebonyolódnod, nem kell semmire rájönnöd.
  • Gondolkodsz? Nem baj. Egyszerűen csak vedd észre, aztán finoman térj vissza a horgonypontodhoz, a légzésedhez.
  • Először próbálj csupán egyetlen be- és kilégzést követni. Ha sikerült, akkor figyeld a következőt. Ha nem sikerült, az sem baj, kezdd újra!
  • Idegesít vagy bosszant valami? Csak vedd észre ezeket az érzéseket, és térj vissza megint a horgonyponthoz!
  • Folytasd tovább! Egyszerűen csak figyeld a légzésed természetes ütemét.
  • Sikerül legalább egy lélegzetvételt követned?
  • Csináld addig, míg meg nem szólal a stoppered.
  • Ismételd ezt a technikát naponta nyolc percig, egy héten át.

Hogy haladsz?

Meditálást tanulni ugyanolyan, mint bármilyen más készséget elsajátítani. Eleinte valószínűleg kibillensz az egyensúlyodból - testileg is, lelkileg is. Butának, esetlennek, sőt, talán még dühösnek is érzed magad. De kitartasz mellette, mert csinálni akarod.

Cikkünk megírásában Victor Davich 8 perces meditáció című könyve segített.

Ha a meditáció szóba kerülésekor azt szoktad mondani, hogy "Nagyon szeretnék, de meditálni túl bonyolult és nagyon időigényes", a 8 perces meditáció a te könyved. Egyszerű, könnyen érthető, kifejezetten elfoglalt embereknek szól. Csupán nyolc perc leforgása alatt olyan meditációs tapasztalatra tehetsz szert, amely egy egész életen át elkísér.

Miért várnál? Legyél részese  mindazoknak a jótéteményeknek, amelyekre mindigis vágytál! Kezdj el még ma meditálni a 8 perces meditációval, ami meg fogja változtatni az egész életedet!

Kiadja az Édesvíz kiadó.
A könyv ára 2990 forint.
A könyvet itt rendelheted meg.
Blog.hu ajánló