Mi ez itt, és mit akar?
Üdvözöljük a Femina támogatói tartalmai között! Röviden szeretnénk bemutatni önnek, hogy mi is valójában és hogyan működik nálunk a Brand&Content natív hirdetési szolgáltatás.

suresh-purohit-jjqZ0gvHLYc-unsplash
Ez is érdekelhet

Igazi szelfi-király a Mate 40 Pro (x)

Szex. Gyilkosság. Hatalom - Megjelent az év legforróbb thrillere! (x)

Olyan versenyeken veszek részt, amik ellen a testem tiltakozik - Interjú Szőnyi Ferenc ultratriatlon-világbajnokkal (x)

Lakberendezési trendek téli átalakításhoz (x)

Plüsshódok a beteg gyerekekért (x)

Hogyan gondozd a kutyádat? Egészség most és mindenkor (x)

Házassági évforduló (x)

„Megpróbálom kihozni ebből a helyzetből is a legjobbat” - interjú Sári Évivel (x)

beauty and style

A 10 másodperces trükk, ami hihetetlenül megkönnyíti a sminklemosást: te is ki akarod majd próbálni »

Klasszikus, nőies öltözékek, amiknek mindig lesz helye a téli divatban: egyszerűek, de csinosak »

Az 51 éves Jennifer Lopez ünnepi szettjét érdemes eltenni az ötletek közé: végre, nem csak a flitter kerül elő »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

1. Mi az a támogatói tartalom?

Ha önök nem is hallották még a kontentmarketing, natív hirdetés és egyéb szakszavakat, találkozni biztosan találkoztak azokkal a cikkekkel, videókkal, egyebekkel, amikkel kapcsolatban fel szoktak merülni. Mint például az a videó, amiről ez a poszt szól. Vagy egyik kedvencünk, a Wall Street Journal által készített óriási anyag a Medellín-kartellről, ami amúgy a Netflix egyik sorozatát promózza.

Ezeknek az a közös jellemzőjük, hogy bár hirdető szponzorálta őket, mégsem hirdetések, hanem olyan anyagok, amelyek önmagukban is izgalmasak, érdekesek – azt szokták mondani, hogy nem kikövetelik, hanem kiérdemlik a figyelmet. Emlékeznek arra, amikor Felix Baumgartner majdnem 40 ezer méter magasból kiugrott ejtőernyővel? Az az esemény például elég komolyan kiérdemelte a figyelmet, miközben bizonyos szempontból a Red Bull tartalmi marketingjéről volt szó.

2. Oké, tehát akkor mi is az a támogatói tartalom?

Minden olyan cikk, videó, fotósorozat, infografika, applikáció, makramé, csempemozaik, performansz, ami hirdető nélkül nem jött volna létre.

3. És miért jó ez?

Először is, hogy előrántsunk egy közhelyet, erre tart a világ, a cégek egyre inkább meg szeretnének jelenni ilyen formában is – szeretnének valami olyasmi mellé odaállni, ami az olvasót nem idegesíti, hanem éppen ellenkezőleg: legalább annyira szívesen olvassa, nézi, mint kedvenc hírportáljának egyéb cikkeit, videóit.

4. És a Feminának miért jó?

Egyrészt ugyanezért. Másrészt így sokkal egyértelműbben meg tudjuk különböztetni, mely anyagok mellett áll hirdető, és melyek mellett nem – ez az utóbbi cikkeknek, videóknak is hasznos: többet nem kell olyan leveleket írniuk gyanakvó természetű olvasóinknak, hogy

„Na, ki fizette ezt a cikket?”

Ezeket az anyagokat egy, a Femina mellett működő csapat készíti, nem a Femina újságírói.

A lényeg, hogy olyan írások, videók lesznek itt, amiket érdemes olvasni, nézni. Sok szeretettel várjuk Önöket!

A cikket a Brand & Content készítette, nem a Femina szerkesztősége.

Borítókép:  Suresh Purohit / Unsplash

Ezt is szeretjük