Mennyit ér a Google? Kétszer kijönne belőle Magyarország éves költségvetése

Ezek a legértékesebb márkák 2017-ben.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Tavalyhoz hasonlóan a Google volt idén is a világ legértékesebb márkája - derült ki a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat Brandz top 100 felméréséből. A második legértékesebb márka az Apple, amelyet a Microsoft követ. A három cég sorrendjében nem volt változás tavalyhoz képest. A lista negyedik helyére az Amazon került, amely tavaly még hátrébb volt, a hetedik helyen állt. Az ötödik helyen továbbra is a Facebook található.

A Google márka értéke 7%-kal 245,6 milliárd dollárra (65 billió forint), az Apple értéke 3%-kal 234,7 milliárd dollárra (62 billió forint), a Microsofté 18%-kal 143,2 milliárd dollárra (38 billió forint), az Amazoné 41%-kal 139,3 milliárd dollárra (37 billió forint), a Facebooké pedig 27%-kal 129,8 milliárd dollárra (34 billió forint) nőtt. A lista első öt helyezettje közül négy technológiai és egy kiskereskedelmi (Amazon) cég. A listán szereplő száz márkának az összesített értéke 8%-kal nőtt egy év alatt, 3400 milliárd dollárról 3600 milliárd dollárra.

A Brandz Top 100 tanulmányt a WPP marketing- és márkatanácsadó, valamint cége, a Kantar Millward Brown készíti. Ez a világon az egyetlen rangsor, amely potenciális és jelenlegi fogyasztók értékelését is felhasználja - a pénzügyi adatok mellett - a márkaértékek meghatározásához. A jelentés elkészítéséhez több mint 3 millió vásárlót kérdeztek meg globálisan, mintegy 120 ezer márka kapcsán.

Ezt is szeretjük