Ott tartsd a nőt, ahová való

8 felháborítóan szexista reklám, ami nyomtatásban megjelent

A nemi sztereotípiákkal tényleg könnyebb volt eladni a termékeket?

A reklám történetét végigkísérik a szép és gyenge nők, valamint az erős férfiak. Néhány cég azonban egészen szélsőségesen szexista, gyakran a nőkre nézve sértő, provokatív üzenettel próbálta eladni a termékét. Íme, a hetvenes évekig született termés néhány extrém darabja.

Ott tartsd, ahová tartozik, mármint a nőt - javasolják a Weyenberg masszázscipő kreatív szövegírói 1974-ben.

Tőle senki sem azt kérdezi, milyen okos. Palmolive-reklám 1924-ből.

Egy harmincas évekbeli pulóverreklám szerint a férfiak egyszerűen jobbak, mint a nők.

Az 1951-es nyakkendőreklám szerint ez a férfiak világa.

Tényleg illegális megölni egy nőt? Mert nem használja a Pitney-Bowes bélyegzőgépét? A hirdetés 1953-ban látott napvilágot.

Ez történik, ha nem elég friss a kávé. Az ötvenes évekből.

A hetvenes években a Love Cosmetics próbálta ezzel a hirdetéssel eladni a termékeit.

Nő a volán mögött a hetvenes években.

Bizarr randioldalak

Íme, néhány furcsa randioldal azoknak, akiknek szigorú elvárásai vannak jövendőbelijükkel szemben.

A legbizarrabb randioldalak a neten

Nézegess képeket!

Elolvasom
Ezt is szeretjük