Ettől lesz okos a gyerek
Képeken 7 agyserkentő táplálék
A jól összerakott étrend nemcsak a testi, hanem a szellemi fejlődést is elősegíti.

Dia

	Az áfonya egyebek közt antioxidáns hatású antocianint tartalmaz, amely az agy működést is serkenti.

Az áfonya egyebek közt antioxidáns hatású antocianint tartalmaz, amely az agy működést is serkenti.

Dia

	A bogyós gyümölcsök így például a ribizli - ugyancsak bővelkednek antioxidánsokban, melyek révén növelhető az agy memóriáért felelős sejtjeinek száma. Minél élénkebb a színük, annál több antioxidáns található bennük.

A bogyós gyümölcsök így például a ribizli - ugyancsak bővelkednek antioxidánsokban, melyek révén növelhető az agy memóriáért felelős sejtjeinek száma. Minél élénkebb a színük, annál több antioxidáns található bennük.

Dia

	Az őszi- és sárgabarack is stimulálja az agyműködést - a legjobb, ha kevered a kettőt gyümölcssalátában, melynek ízesítésére használj mézet és fahéjat.

Az őszi- és sárgabarack is stimulálja az agyműködést - a legjobb, ha kevered a kettőt gyümölcssalátában, melynek ízesítésére használj mézet és fahéjat.

Dia

	A béta-karotin révén a reakcióidő rövidebbé, a felfogóképesség gyorsabbá válik, miközben a memória is javul. Kiváló forrása a paradicsom.

A béta-karotin révén a reakcióidő rövidebbé, a felfogóképesség gyorsabbá válik, miközben a memória is javul. Kiváló forrása a paradicsom.

Dia

	A brokkoli egész évben kapható, de ilyenkor a leggazdagabb vitaminokban és ásványi anyagokban, így az említett béta-karotinban is bővelkedik most.

A brokkoli egész évben kapható, de ilyenkor a leggazdagabb vitaminokban és ásványi anyagokban, így az említett béta-karotinban is bővelkedik most.

Dia

	A dinnye gazdag vitaminforrásként támogatja az agyműködést, miközben jelentős folyadéktartalma révén kimossa a szervezetből a méreg- és salakanyagokat - amelyek köztudottan elnehezítik a testet és a szellemet egyaránt.

A dinnye gazdag vitaminforrásként támogatja az agyműködést, miközben jelentős folyadéktartalma révén kimossa a szervezetből a méreg- és salakanyagokat - amelyek köztudottan elnehezítik a testet és a szellemet egyaránt.

Dia

	Az omega-3 zsírsavak köztudottan memóriajavító hatással bírnak. Különösen sok van bennük a lazacban - a nagy melegre való tekintettel egyébként is érdemes kiváltanod a nehéz vörös húsokat hallal.

Az omega-3 zsírsavak köztudottan memóriajavító hatással bírnak. Különösen sok van bennük a lazacban - a nagy melegre való tekintettel egyébként is érdemes kiváltanod a nehéz vörös húsokat hallal.

Blog.hu ajánló
Fotó: