7 egyszerű étel vérszegénység ellen
Hatékonyak, finomak, és a gyereknek is adhatod
Velük megszüntethető a vérszegénység.

Dia


                        	A cékla valóságos multivitamin-bomba, ugyanis B-, C-vitaminban, vasban, folsavban, kalciumban és magnéziumban is gazdag. Salátaként például remek kiegészítője az ebédnek.

A cékla valóságos multivitamin-bomba, ugyanis B-, C-vitaminban, vasban, folsavban, kalciumban és magnéziumban is gazdag. Salátaként például remek kiegészítője az ebédnek.

Dia

	A petrezselyem az egyik legmagasabb vastartalmú zöldségféle, ezért érdemes minél többször beletenni az ételbe. Aprítsátok szendvicskrémbe, salátába!

A petrezselyem az egyik legmagasabb vastartalmú zöldségféle, ezért érdemes minél többször beletenni az ételbe. Aprítsátok szendvicskrémbe, salátába!

Dia


                        	A máj sokak étrendjéből kimarad, pedig nagyon tápláló. Nemcsak sok D-vitamin és vas van benne, de az immunrendszert is erősíti.

A máj sokak étrendjéből kimarad, pedig nagyon tápláló. Nemcsak sok D-vitamin és vas van benne, de az immunrendszert is erősíti.

Dia


                        	A spenótot is feltétlenül iktassátok be az étrendbe vérszegénység esetén. Ha főzelék formájában nem fogy el, akkor aprított spenótot tehettek például roston sült halra vagy rántottába.

A spenótot is feltétlenül iktassátok be az étrendbe vérszegénység esetén. Ha főzelék formájában nem fogy el, akkor aprított spenótot tehettek például roston sült halra vagy rántottába.

Dia


                        	A banán olyan gyümölcs, amit szinte mindenki szeret, és vérszegénységre is jó, mivel ásványi anyagokban gazdag, és vitamindús is - A-, B-, C-vitamin.

A banán olyan gyümölcs, amit szinte mindenki szeret, és vérszegénységre is jó, mivel ásványi anyagokban gazdag, és vitamindús is - A-, B-, C-vitamin.

Dia


                        	A teljes kiőrlésű pékáruk a fehér, vagyis finomított lisztből készültekkel szemben sokkal táplálóbbak, ezért vérszegénység esetén különösen fontos ezek fogyasztása.

A teljes kiőrlésű pékáruk a fehér, vagyis finomított lisztből készültekkel szemben sokkal táplálóbbak, ezért vérszegénység esetén különösen fontos ezek fogyasztása.

Dia


                        	Ha szerettek sütiket sütni, azokat is készítsétek teljes kiőrlésű vagy Graham-lisztből, hiszen a fehér lisztet ilyen formában is érdemes táplálóbbal pótolni.

Ha szerettek sütiket sütni, azokat is készítsétek teljes kiőrlésű vagy Graham-lisztből, hiszen a fehér lisztet ilyen formában is érdemes táplálóbbal pótolni.

Blog.hu ajánló
Szerző: Kovács Gabriella
Fotó: