Fogyj 4 kilót hetente a római kúrával!
23 napos anyagcsereprogram
A homeopátia a problémás területekről is eltünteti a zsírt, így az alakod olyan lehet, mint a római szobroké.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Egy átlagos nő feküdt le a kamerák elé, de valaki más kelt fel »

Zsírégető séta otthon: napi 12 perc mozgással már látható lesz a változás »

Csodás őszi esküvői dekorok erdei bogyókkal - Ez is lehet romantikus »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Szeretnéd, ha a pluszkilókat ledobva éppen olyan tökéletesen arányos idomaid lennének, mint a római szobroknak? A római kúra felerősíti tested saját, elhízás ellen védekező mechanizmusait, és a legproblémásabb területekről is lefaragja a zsírt - legyen az a comb, a fenék, a csípő vagy éppen a has.

Az 1950-es években egy brit kutató-író által megalkotott, majd az utóbbi években ismét felfedezett és a modern életvitelnek megfelelően átdolgozott diéta a természet erejét hívja segítségül a zsírral szemben.

Fogyás saját erőből

Leslie Kenton, a római kúrát bemutató sikerkönyv szerzője szerint szervezeted maga is védekezik az elhízás ellen, és arra törekszik, hogy a súlyod ideális, tested pedig arányos maradjon.

A helytelen táplálkozás, a mozgásszegény életmód és a rengeteg mesterséges adalékanyag azonban, amit nap mint nap a szervezetedbe juttatsz, meggátolja az anyagcsere és a kiválasztás zavartalan működését, így a szervezeted és a zsírpárnák között zajló csatából nem kerülhetsz ki győztesként.

Kenton szerint a fogyáshoz nem kell mást tenned, mint visszaállítani az eredeti állapotot, vagyis az egyensúlyt a raktározás és a kiválasztás között. Pusztán fogyókúrás étrenddel ezt nem érheted el, a fogyasztó csodaszerek pedig további adalékanyagokat tartalmazhatnak, amelyek szintén meggátolják a természetes fogyást.

Kenton azt javasolja, hogy szedj homeopátiás fogyasztószereket, ezek ugyanis nem tartalmaznak mesterséges, az anyagcserét lassító anyagokat, hatásuk alapelve pedig megegyezik a diéta célkitűzésével - megpróbálják visszaállítani az egyensúlyt.

A homeopátiás kúrát az első öt napban salaktalanító, rostban gazdag étrenddel kell kiegészítened, ez segít abban, hogy a lerakódott méreganyagok természetes úton távozzanak a szervezetedből. Az öt nap leteltével visszatérhetsz a megszokott étkezésekhez, amennyiben szénhidrátban és zsiradékban szegény, kiegyensúlyozott menüt követsz.

A salakanyagok eltávolítása után tested már képes lesz saját önszabályozó mechanizmusait életbe léptetni, és a 23 napos kúra hátralévő részében - amennyiben folytatod a homeopátiás kezelést - a túlsúly magától leolvad a problémás területekről is.

Így hizlalnak az adalékanyagok!

Ha szeretnél többet megtudni az anyagcsere és az adalékanyagok összefüggéséről, nézd meg videónkat!

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy bögre gyümölcssaláta idénygyümölcsből, egy kis poharas joghurt, fél marék napraforgó, egy bögre zöld tea.
Tízórai: 5 dkg sovány sajt.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre párolt zöldborsó.
Uzsonna: egy banán.
Vacsora: egy bögre céklasaláta.

2. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű rozskenyér, egy főtt tojás, egy szelet pulykasonka, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: fél grépfrút.
Ebéd: 15 dkg grillezett lazac egy bögre párolt fokhagymás spenóttal.
Uzsonna: egy marék aszalt sárgabarack.
Vacsora: egy bögre babsaláta.

Fontos!
Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

3. nap

Reggeli: rántotta három tojásból, egy paradicsom, egy bögre áfonyatea.
Tízórai: egy kivi.
Ebéd: 15 dkg grillezett pulykamell, egy bögre párolt spárga.
Uzsonna: egy marék mandula.
Vacsora: egy bögre lencsefőzelék.

4. nap

Reggeli: két szelet pulykasonka, egy paradicsom, 5 dkg feta sajt, egy bögre csalántea.
Tízórai: egy zellerszár.
Ebéd: egy bögre zöldbabfőzelék.
Uzsonna: egy müzliszelet.
Vacsora: 15 dkg grillezett hal, egy bögre citromos zöldsaláta.

5. nap

Reggeli: két evőkanál teljes kiőrlésű zabpehely, egy pohár gyümölcsjoghurt.
Tízórai: egy sárgarépa.
Ebéd: egy bögre sárgaborsó-főzelék szójafasírttal.
Uzsonna: 10 dkg zsírszegény sajt.
Vacsora: egy bögre bazsalikomos-mozzarellás paradicsomsaláta.

Blog.hu ajánló