Dobj le 5 kilót!
Könnyű nyári gyümölcsdiéta
Gondot okoznak a visszatérő kilók? Vásárolj egy nagy adag gyümölcsöt, és vágj bele a zsírégető kúrába, ami örökre eltünteti a felesleget!

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Beindul a D-vitamin-termelődés, és javítja a közérzetet: töltődj fel bioszoláriummal télen is! (x)

Csak úgy versengenek érte az emberek! Hihetetlen, mit építenek a fővárosban (x)

5 kihagyhatatlan film, amit még premier előtt megnézhetsz! (x)

Schell Judit lerántja a leplet a férfi-nő kapcsolat titkairól - Megéri a múltba révedni? (x)

beauty and style

Nem is gondolnád, milyen nőies lehet a fekete rúzs! »

Béna szemöldök, remegős tusvonal: ez sül ki belőle, ha a pasid sminkel ki »

Csak úgy emlegetik: a pucér pasis kampány »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A gyümölcsöknek megvan az az előnyük, hogy édesek, finomak, mégsem hizlalnak. Ha tehát szeretnél megszabadulni gyorsan pár kilótól anélkül, hogy szerzetesi önmegtartóztatásnak kellene kitenned magad, iktasd be étrendedbe a színes és mosolygós gyümölcsöket.

Ha látványos eredményt szeretnél, természetesen búcsút kell venned a habos-csokis finomságoktól, de hidd el, a váltás megéri, hiszen a gyümölcsöktől megkapsz minden olyan tápanyagot, melyre szükséged van az egészségesebb és karcsúbb mindennapok során.

Amellett tehát, hogy gazdag rosttartalmuk miatt segítségedre lesznek a zsírégetésben, az ízletes finomságoknak számos további jótékony hatását élvezheted.

Mire jók a gyümölcsök?

A C-vitaminban gazdag bogyós gyümölcsök - mint az áfonya és a fekete ribizli - értékes antioxidánsokat tartalmaznak, melyek fiatalon tartják bőrödet, és csökkentik a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát. A citrusfélék remek immunerősítők, és antioxidáns hatásuk révén a rákot is megelőzheted segítségükkel. A negatív kalóriás gyümölcsök legnagyobb előnye pedig, hogy minél többet eszel belőlük, annál hatékonyabb lesz a zsírégetés. A legjobb karcsúsító gyümölcsök közé tartozik az ananász, a mangó és a málna. Laktatóak, ráadásul feldolgozásuk során szervezeted több kalóriát éget el, mint amennyit elfogyasztásukkal beviszel.

Mit érhetsz el a diétával?

A fogyás elsődleges titka, hogy megfelelő étrendet alakíts ki, ami nem csak a természetes csodaszerekről szól. Az sem mindegy, hogy egy nap hányszor és mennyit eszel. Mivel azt, hogy valójában mennyire laktál jól, csak étkezés után húsz perccel érzed, a legjobb, ha egy nap többször, de kevesebbet eszel. Így nem terheled meg emésztőrendszeredet sem, és ritkábban lesz szükséged méregtelenítő kúrára is.

Az ideális étrend mellett ugyanis a zsírégetés beáll egy egyenletes szintre, és nem kell megküzdened az időről időre visszakúszó kilókkal. Ha betartod a diétát, a gyümölcsök segítségével egy hét alatt akár négy kilótól is megszabadulhatsz úgy, hogy mindeközben nem kell tartanod a fogyókúra következtében kialakuló vitaminhiánytól.

Hogyan kövesd a diétát?

  • A legtöbb ember hajlamos elfeledkezni az ivásról. Pedig a meleg nyári napokon még jobban kell ügyelned arra, hogy eleget igyál. Mindig legyen nálad egy félliteres ásványvíz, és figyelj arra, hogy naponta két, két és fél litert fogyassz el!
  • Ha az egyes étkezések között megéhezel, a hizlaló harapnivalók helyett egyél gyümölcsöket!
  • A villámdiéta csak úgy lehet hatásos, ha az étrend alapjaihoz a diéta után is tartod magad.
  • Feledkezz meg a fehér kenyérről és a zsíros húsokról: fogyassz teljes kiőrlésű péksüteményeket, szárnyas húsokat és halat.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy pohár zsírszegény natúr joghurt alma- és körtedarabokkal.
Tízórai: egy narancs.
Ebéd: 8 dkg grillezett lazac két evőkanál áfonyaszósszal, 10 dkg barna rizs.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: 15 dkg gyümölcssaláta grépfrútból, narancsból és kiviből, fahéjjal ízesítve.

2. nap

Reggeli: 15 dkg zabkása eperrel.
Tízórai: 8 dkg ananász.
Ebéd: 10 dkg narancsos kacsasült 5 dkg jázminrizzsel.
Uzsonna: egy szelet görögdinnye.
Vacsora: 15 dkg saláta almából, répából és körtéből, citromlével ízesítve.

3. nap

Reggeli: banánturmix egy banánból, egy pohár zsírszegény joghurttal, egy kávéskanál mézzel ízesítve.
Tízórai: két kivi.
Ebéd: 10 dkg grillezett pulykamell almaszósszal, 15 dkg vegyes zöldsaláta uborkából, paradicsomból, sárgarépából, egy evőkanál kukoricával.
Uzsonna: egy gombóc diétás eperfagyi.
Vacsora: 15 dkg gyümölcssaláta eperből, szederből és ribizliből.

4. nap

Reggeli: két szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy teáskanál baracklekvár.
Tízórai: egy pohár zsírszegény gyümölcsjoghurt.
Ebéd: 3 dl hideg meggyleves.
Uzsonna: egy müzliszelet.
Vacsora: 15 dkg káposztasaláta almával és dióval.

5. nap

Reggeli: két narancs.
Tízórai: egy müzliszelet.
Ebéd: 15 dkg csirkemell ananászdarabokkal kisütve, 8 dkg főtt barna rizs.
Uzsonna: 2 dl frissen facsart narancslé.
Vacsora: 15 dkg gyümölcssaláta körtéből és almából, egy pohár vaníliás joghurttal.

6. nap

Reggeli: 2 dl eperturmix zsírszegény tejjel, egy kávéskanál mézzel.
Tízórai: egy szelet görögdinnye.
Ebéd: 15 dkg párolt tonhal 5 dkg avokádókrémmel.
Uzsonna: egy grépfrút frissen facsart leve.
Vacsora: egy negyed ananász.

7. nap

Reggeli: két szelet sárgadinnye.
Tízórai: egy sárgarépa.
Ebéd: 25 dkg görög saláta uborkából, paradicsomból, salátalevelekből, feta sajttal és olajbogyóval, 5 dkg csirkemellel keverve.
Uzsonna: egy alma.
Vacsora: 15 dkg saláta narancsból, kiviből és ananászból.

Fontos!
A diétát egy hétig tarthatod. A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

no varos
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

5 nap, mínusz 1 ruhaméret

eper malna
  • méregtelenítés
  • gyümölcskúra

5 nap alatt 3 kiló!

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

Blog.hu ajánló