Így mérd meg, mennyit fogytál, ha nem akarod, hogy becsapjon a mérleg
A mérlegen látható számok csalókák lehetnek, inkább a centit kellene figyelni.

Nyereményjáték

Nyerj egyéves előfizetést a népszerű BBC History történelmi magazinra! (x)

Nyerj páros belépőt a novemberi Femina Klubra, ahol megtanítunk nemet mondani!

Nyerj Adrienne Feller kozmetikumokat Hollóházi Porcelán fülbevalóval! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Kiegyensúlyozott otthonod lehet egyetlen kiegészítőtől - A titok a színben és mintában van (x)

16 ezer magnókazettát gyűjtöttek, és valami elképesztőt csinálnak belőle – Ettől leesik az állad! (x)

Tökéletesen hullámos hajad lesz 15 perc alatt, ha így göndöríted be (x)

Többé nem kell tisztogatni a csempék közti hézagot, sem más fugát (x)

Kocsis Korinna szupermodell elárulta mindig gyönyörű barna bőrének titkát (x)

beauty and style

6 könnyen kezelhető frizura, aminél előny, ha egy kicsit hullámos a hajad »

5 divatos kabátfazon, ami karcsúsít, és elfedi a pocakot »

Tüntesd el a mitesszereket egy fogkefével - Gyors és hatásos trükk »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha fogyókúráról van szó, sokan úgy gondolják, hogy a mérleg jó visszajelzéseket ad az elért eredményről, ám valójában nagyon sokszor csalóka az itt látott szám. 

Különösen, ha rendszeresen edzel a diéta mellé, könnyen azzal szembesülhetsz, hogy a mérlegen nem látszik a befektetett erőfeszítés. Ennek az az oka, hogy a zsírszövet helyett izmok alakultak ki a testeden. Mivel az izom nehezebb, mint a zsír, még akár az is előfordulhat, hogy egy intenzíven végigedzett hét után hízást látsz. Mutatjuk, hogyan mérd inkább az elért eredményeket!

A derékbőség helyes mérése

Súly helyett sokkal érdemesebb derékbőséget mérni, hiszen centiben remekül látszik, hogy az azonos tömegű izom és zsír térfogata között mekkora hatalmas különbség van. Amikor derékbőséget mérsz, hajtsd fel vagy vedd le a felsődet, helyezd a mérőszalagot a képen látható módon a köldököd fölé, de a bordáid alá pár centivel.

csipo meroszalag

A mérést kilégzéskor végezd, amikor éppen úgy érzed, hogy kifújtad az összes levegőt, amit természetes légzés során kiengednél a tüdődből. Ekkor a mérőszalag két végét összeérintve olvasd le az eredményt. Hetente két-három alkalomnál nem érdemes sűrűbben mérni magadat, hiszen gyakran ingadozás is előfordulhat.

A centin nagyon meglátszik a szervezetben visszatartott víz mennyisége, melyet a női hormonháztartás erősen befolyásol, ezért az eredményeket ne az előző héten vagy az első napon mérthez viszonyítsd! Sokkal jobban látszik a haladás, ha az adott napon mért számot azzal veted össze, amit az előző menstruációs ciklusod ugyanennyiedik napján mértél.

Torna a lapos hasért

Mutatjuk, milyen mozdulatokkal teheted gyorsan feszesebbé, laposabbá a hasadat, miközben ráadásul rengeteg kalóriát égetsz el.

Blog.hu ajánló