Ezekkel fogyj ősszel! Képeken 6 alacsony glikémiás indexű táplálék a szezonban
A dió vagy a körte olyan őszi csemegék, melyek segítik a fogyást.

Dia


                        	A körte ideális fogyókúrás gyümölcs, amely lényegében csak rostból áll. Elegendő folyadék fogyasztása mellett mintegy átmossa a bélrendszert, és megszabadít a lerakódott salakanyagoktól. Próbáld ki a körtediétát!

A körte ideális fogyókúrás gyümölcs, amely lényegében csak rostból áll. Elegendő folyadék fogyasztása mellett mintegy átmossa a bélrendszert, és megszabadít a lerakódott salakanyagoktól. Próbáld ki a körtediétát!

Dia


                        	Az ősszel érő dió és más olajos magvak fogyasztása melegen ajánlott, ha szeretnéd felturbózni a szervezetedet esszenciális zsírsavakkal. Glikémiás indexük alacsony, kalóriatartalmuk azonban nem, ezért az esti órákban már ne fogyaszd őket. Tudj meg többet róluk!

Az ősszel érő dió és más olajos magvak fogyasztása melegen ajánlott, ha szeretnéd felturbózni a szervezetedet esszenciális zsírsavakkal. Glikémiás indexük alacsony, kalóriatartalmuk azonban nem, ezért az esti órákban már ne fogyaszd őket. Tudj meg többet róluk!

Dia


                        	A számtalan formában felhasználható padlizsán nem csupán alacsony glikémiás indexszel bír, de a kalóriatartalma is igen alacsony. Próbáld ki a padlizsándiétát!

A számtalan formában felhasználható padlizsán nem csupán alacsony glikémiás indexszel bír, de a kalóriatartalma is igen alacsony. Próbáld ki a padlizsándiétát!

Dia


                        	Az alma talán a leggyakrabban fogyasztott hazai gyümölcs, amelyet kiváló eltarthatósága miatt az őszi-téli hónapokban sem kell mellőznöd. Alacsony glikémiás indexének, magas rost- és pektintartalmának köszönhetően segíti a fogyást. Próbáld ki az alma-fahéj diétát!

Az alma talán a leggyakrabban fogyasztott hazai gyümölcs, amelyet kiváló eltarthatósága miatt az őszi-téli hónapokban sem kell mellőznöd. Alacsony glikémiás indexének, magas rost- és pektintartalmának köszönhetően segíti a fogyást. Próbáld ki az alma-fahéj diétát!

Dia

	A grépfrút az őszi-téli hónapok kedvelt vitaminbombája. Jó hír, hogy többek között alacsony glikémiás indexének köszönhetően a fogyást is segíti. Tudj meg többet a gyümölcsről!

A grépfrút az őszi-téli hónapok kedvelt vitaminbombája. Jó hír, hogy többek között alacsony glikémiás indexének köszönhetően a fogyást is segíti. Tudj meg többet a gyümölcsről!

Dia


                        	Bár a citrom egész évben kapható, érdemes megemlíteni, mivel nem csupán alacsony glikémiás indexszel bír, de magas szénhidráttartalmú ételekhez adva csökkenti azok glikémiás indexét is.

Bár a citrom egész évben kapható, érdemes megemlíteni, mivel nem csupán alacsony glikémiás indexszel bír, de magas szénhidráttartalmú ételekhez adva csökkenti azok glikémiás indexét is.

Blog.hu ajánló
Fotó: