Szabadulj meg 8 kilótól!
Bomba alak a nyaralásra
Ha könnyű szívvel és plusz kilók nélkül szeretnéd belevetni magad a strandszezonba, vágj bele még ma diétánkba!

Nyereményjáték

Nyerj családi belépőt a szentendrei Skanzenbe: 2 darabot sorsolunk ki! (x)

Nyerj páros belépőt az októberi Femina Klubra, ahol eláruljuk a sikeres karrierváltás titkát!

Nyerj éves BBC History előfizetést! Az egyik legnépszerűbb történelmi magazin lehet a tiéd (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Pöttyös a csíkossal, rózsaszín a fémhatásúval? Mutatjuk, mit mivel párosíts az otthonodban (x)

Finn életérzés a legjobb finn ételekkel a Bartókon: régi Nokiák, pannukakku és igazi, finn kávé (x)

Ősszel még jobb a Balatonra menni? Nincs tömeg, és rejtett kincseket rejteget a vidék (x)

Házilag is enyhíthetők a pollenallergia tünetei - Mutatjuk a leghatékonyabb módszereket (x)

Megvannak a 2017-es ősz divatszínei: gyönyörű színek jönnek, bár a szürke még marad picit

beauty and style

Minden őszi divatfotón felbukkan ez a sapka: te is viselni fogod? »

Isteni puding, ami nem hogy hizlal, de egyenesen fogyaszt »

Ilyen lenne egy esküvő, amit a Trónok harca sorozat inspirált »

retikül.hu
Top lájkolt cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha többre vágysz egy villámdiétánál, és a nyaralásig végleg, jojó-effektus nélkül akarsz megszabadulni súlyfeleslegedtől, a drasztikus mértékű, kockázatos táplálékmegvonás helyett érdemes kipróbálnod egy csökkentett kalóriatartalmú, de kiegyensúlyozott, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag, egészséged megőrzését is szem előtt tartó diétát.

Négy hetes diétánk hatékonysága az étrendben szereplő táplálékok megfelelő mennyiségének és minőségének együttes erejében rejlik.

Amellett, hogy a diéta során elfogyasztott változatos és laktató ételek révén nem viszel be napi 1300-1400 kalóriánál többet szervezetedbe, azáltal, hogy az élelmiszereket egészségesebb verziókra cseréled, a kiegyensúlyozott és hosszú életet biztosító táplálkozás felé vezető úton is megteszed az első lépéseket. Kíméletes, egyszerű, de hatékony módszerének köszönhetően az étrend követése által hetente 2 kiló mínuszra számíthatsz, így egy hónap alatt akár 8 kilótól is megszabadulhatsz.

Hogyan kövesd a diétát?

A diéta első lépéseként a korábban fogyasztott, de kalóriában gazdag, sokszor pedig egészségtelen ételeket minőségi változatokra kell cserélned. Így a fehér kenyér helyett fogyassz teljes kiőrlésű pékárut, az állati zsiradékok helyett hidegen sajtolt növényi olajokat használj fel a konyhában, a vörös húsokat pedig a legjobb, ha sovány szárnyasokra, esszenciális zsírsavakban gazdag tengeri halhúsra, illetve értékes növényi fehérjéket tartalmazó hüvelyes zöldségekre cseréled.

A megfelelő emésztés és a bennük található értékes anyagok miatt fontos, hogy legalább napi három-négy alkalommal egyél gyümölcsöt vagy zöldséget, emellett mindennap megfelelő mennyiségű, minimum 2-2,5 liter folyadékot fogyassz.

Ez lehet szénsavmentes ásványvíz, de gyógynövényteával, zöld teával, gyümölcs- és zöldséglevekkel, illetve citromos vízzel is fedezheted folyadékszükségleted egy részét. A jó minőségű folyadék tisztítja a szervezetet, segít a méregtelenítésben, és az anyagcsere működését is fokozza.

A folyadékfogyasztás és a megfelelő kalóriatartalmú, mégis tápláló ételek mellett nagy hangsúlyt kap a rendszeres testedzés is - bár lehet, hogy torkig vagy a hasonló, jól ismert gondolatokkal, valóban ezek együttes betartása a sikeres fogyókúra titka. Mozogj mindennap legalább fél órát - eleinte sétálj, túrázz, majd jöhet a futás, a biciklizés és az aerobik. És még egy apróság, mellyel sokat tehetsz az ügy érdekében: próbálj meg pozitív érzéseket, gondolatokat megfogalmazni magadban az áhított alakkal kapcsolatban, hiszen minden egyes gondolatod, ki nem mondott szavad előbb-utóbb valósággá válik.

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: fél bögre korpás gabonapehely, fél bögre sovány tej, fél bögre eper.
Tízórai: negyed bögre mandula.
Ebéd: egy teljes kiőrlésű tortilla, három evőkanál hummusszal, fél bögre fejes salátával és egy lereszelt sárgarépával megtöltve.
Uzsonna: egy alma, egy szelet cheddar sajt.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy kis doboz sovány gyümölcsjoghurt, egy narancs.

2. nap

Reggeli: két puffasztott rizsszelet, fél bögre túró, egy banán.
Tízórai: két zellerszár, két evőkanál zsírszegény, kenhető sajt.
Ebéd: 15 dkg teljes kiőrlésű tészta paradicsomszósszal és babbal, negyed bögre felszeletelt, párolt gombával.
Uzsonna: egy kis doboz gyümölcsjoghurt.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, egy kis doboz sovány gyümölcsjoghurt, egy narancs.

3. nap

Reggeli: egy teljes kiőrlésű zsemle, két teáskanál lekvár, fél bögre szőlő.
Tízórai: egy banán.
Ebéd: szendvics két szelet teljes kiőrlésű kenyérből, egy keményre főzött és felszeletelt tojásból, negyed bögre csíkokra vágott kaliforniai zöldpaprikából, egy avokádó fele.
Uzsonna: negyed bögre kesudió, egy narancs.
Vacsora: két vékony szelet teljes kiőrlésű, vegetáriánus pizza.

4. nap

Reggeli: fél bögre zabkorpa, egy bögre sovány tej, fél bögre áfonya.
Tízórai: egy alma felszeletelve.
Ebéd: két vékony szelet teljes kiőrlésű, vegetáriánus pizza, fél bögre gyümölcs.
Uzsonna: egy kis doboz zsírszegény gyümölcsjoghurt.
Vacsora: omlett két tojásból, olívaolajon sütve, saláta egy bögre spenótból, fél bögre gombából, egy feldarabolt narancsból.

5. nap

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy banán, egy bögre eper.
Tízórai: negyed bögre mandula.
Ebéd: omlett két tojásból, olívaolajon sütve, két zellerszár feldarabolva, két darabokra vágott sárgarépa.
Uzsonna: egy müzliszelet.
Vacsora: 15 dkg grillezett hal egy bögre paradicsommal, fél bögre málna.

6. nap

Reggeli: három teljes kiőrlésű keksz, fél bögre eper.
Tízórai: egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurt.
Ebéd: spenótos omlett két-három tojásból és fél bögre spenótból, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós.
Uzsonna: egy müzliszelet.
Vacsora: 15 dkg grillezett csirkemell, fél bögre főtt barnarizs, egy alma.

7. nap

Reggeli: egy kis doboz sovány gyümölcsjoghurt, fél bögre fekete áfonya.
Tízórai: két sárgarépa és két zellerszár feldarabolva.
Ebéd: egy tányér sárgarépás lencseleves, hat teljes kiőrlésű keksz, két szelet cheddar sajt.
Uzsonna: egy-két kisebb alma.
Vacsora: 15 dkg párolt halhús egy bögre uborkasalátával.

A további három hét során kövesd az első hét mintaétrendjét. A napok sorrendjét nem kötelező betartanod. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét.

Fontos!
A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét!

OLVASD EL EZT IS!

sparga
  • diéta a tartós fogyásért
  • mintaétrend a tartós fogyásért

5 kiló mínusz éhezés nélkül - Tartható, zsírbontó diéta

pita
  • diétakörkép
  • villámdiéták

4 intenzív, de könnyű villámdiéta

Blog.hu ajánló