Szárnyal a budapesti VictoriaShop! (x)
Az üzletekben a vendégeké a főszerep!

femina cover photo
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

2018-ig minden  évben megrendezésre került a leglátványosabb divatshow, ahol a legújabb fehérneműtrendeket mutatták be. A tollakkal, szárnyakkal ékesített karnevál meghatározó eseménye volt a divatszakmának, hiszen nem csak szórakoztatja a nagyközönséget, de az ízlést is formálja.

A Victoria’s Secret évente csak egyszer volt látható élőben - a show keretében -, viszont minden alkalommal igazi jelenségként tűnik fel a szemet gyönyörködtető szettjeivel. Az angyalok boltjaként is emlegetett shopban exkluzív fehérneműket, kozmetikumokat és egyéb kiegészítőket egyaránt fellelhetünk, de nagyrészt leginkább illatszerek közül válogathatunk kedvünkre. A társaság csak Észak-Amerikában 1017 üzlettel rendelkezik, a forgalmuk pedig világszerte több mint 7 milliárd dollár.

Victoria’s Secret fehérneműk

A Victoria’s Secret fehérneműt és illatszert gyártó vállalat alapítója az amerikai Roy Raymond évekig tanulmányozta a fehérneműpiacot, mielőtt megalapította a világmárkát, mert olyat akart megalkotni, ami különleges és egyedi. Mára a Victoria’s Secret az egyik legismertebb és legsikeresebb fehérneműmárka, melyért nemcsak Amerikában, hanem világszerte nők milliói rajonganak.

A Mammut I-ben található üzlet.
A Mammut I-ben található üzlet.
Fotó: Victoria Shop

A siker titka nem csak a csodás fehérneműkben rejlik, hanem a Victoria’s Secret angyalaiban, akik mára fogalommá váltak. A márka ugyanis rendelkezik hivatalos angyalokkal, akik a divatshow kifutóján és a kampányokban is arcukat és testüket adják a kívánt látvány eléréséhez. Victoria’s Secret-angyalnak lenni a modellszakma csúcsát jelenti, csakis a legkeresettebb lányoknak volt esélyük a parádés bemutatón fellépni és a pompás fehérneműkben a kifutón végigvonulni. Ez a hatalmas lehetőség néhány magyar  topmodellnek is megadatott, így Palvin Barbinak, Ebergényi Rékának vagy Mészáros Dórának. A koronavírus okozta nehéz gazdasági helyzetben  számos nagy márka kényszerült szűkíteni üzleti hálózatát.

A Victoria’s Secret fehérneműmárka anyacége, a volt tulajdonos L Brands is bejelentette májusban, hogy véglegesen bezárja 250 Észak-Amerikában található üzletét. A Liszt Ferenc repülőtéren levő más cég által üzemeltetett  “tax free” VS-üzlet is bezárt 2019 végén.

Új VictoriaShop-üzlet nyílt

A Mammut I-ben található üzlet.
A Mammut I-ben található üzlet.
Fotó: Victoria Shop

Hivatalosan itthon eddig csak VictoriaShopban érhető el, de most már két helyen minden nő hőn áhított álma, a VS szexi és különleges terméke, ami több mint termék, összetett életérzés, és szerencsére már nem kell messzire mennünk ezekért a csodás árukért. A VictoriaShopot üzemeltető kft. 2012-ben nyitotta meg első üzletét Budapest  belvárosában, a Victoria’s Secret Stores INC-vel, valamint a hatóságokkal szoros ellenőrzés és együttműködés keretében egy speciális megállapodás alapján.

A Régi posta utcában található multibrand üzlet további érdekessége, hogy gyönyörű műemléki környezetben helyezkedik el, és modernebb belsőépítészeti megoldások között várja az érdeklődőket. A vállalkozás fejlődéstörténete számos érdekes eseményben, feladatban, küzdelemben, sikerben és örömben bővelkedik. A turisták mellett a magyar vásárlók is előszeretettel látogatnak el a főváros szívében lévő kis ékszerdobozként tündöklő üzletbe. A VictoriaShop csak Budapesten számos egyedi terméket tart készleten, melynek nagy részét exkluzív fehérneműk, parfümök, kozmetikumok, valamint kiegészítők teszik ki. Az üzlet igazi különlegessége, hogy a főiskolás nők életmódmárkájaként alkotott PINK termékek is elérhetők.  

A Régi posta utcában található üzlet.
A Régi posta utcában található üzlet.
Fotó: Victoria Shop

- Nagy öröm számunkra, hogy a külföldi turistaforgalom csökkenése mellett a VictoriaShop üzlet talpon tud maradni, hiszen tulajdonképpen nincs valódi, hozzá mérhető versenytárs jelenleg a piacon. Az exkluzív üzletünk iránt mutatott nagy érdeklődés egyértelművé tette számunkra, hogy vendégeink úgy vélik: átlagtól kiemelkedő különleges fehérneműkre továbbra is nagy az igény. A visszatérő vásárlók azt vallják, hogy ezeknek a termékeknek a kényelmes viseletén túl jelentős az egyedi üzenete és az egyedülálló életérzése - meséli  az üzlet alapítója.

A hazai Victoria's Secret-rajongók örülhetnek, ugyanis megnyílt a második üzlet Magyarországon! Ha a Lövőház utcában sétálsz, biztosan megragadja tekintetedet az extravagáns kirakat mögött felcsillanó provokatív fehérneműk, különleges és gyönyörű kiegészítők sokasága. A COVID-19  ellenére is kiemelt üzlettel frissen megnyílt a budai oldalon az új multibrand üzlet, ami egyéb világmárkák termékeit is forgalmazza.

Kellemes meglepetés, hogy a gyönyörű fehérneműk mellett hálóruhákat, trendi parfümöket szépítőszereket és kiegészítőket is mindenki talál kedvére, ami az üzletben nemcsak megtekinthető, hanem ki is próbálható az online vásárlással ellentétben. A kozmetikumok között euforikus, csillogó testpermeteket, testápolókat és parfümöket is találunk.

Testpermet.
Testpermet.
Fotó: Victoria Shop

- Több mint nyolcévnyi kemény munka van mögöttünk. A hosszú évek alatt rengeteg külföldi és magyar vásárlót szolgáltunk ki, ezért hosszú hónapokig terveztük, hogy hol és milyen legyen az új, exkluzív második üzlet, de azt gondolom, hogy a jogi megállapodások adta szigorú üzletkialakítási követelményeknek megfelelve a végeredmény több mint varázslatos. Bátran kijelenthetjük, hogy a VS Magyaroroszágra való behozatalával páratlan kezdeményezést sikerült megvalósítani, hiszen a VictoriaShop nemcsak hazai, de régiós szinten is egyedülálló választékkal és árukészlettel, magas színvonalú környezetben várja az ide látogatókat - vélekedik az ügyvezető igazgató. 

A második multibrand üzlet hivatalos megnyitójára szeptember elején, zártkörű esemény keretében került sor a Mammut I bevásárlóközpontban, ahol a résztvevők elsőként csodálhatták meg az áruház kirakati installációit is, amelyeket a fényűzés, az elegancia és természetesen a VictoriaShop védjegye, az elegancia és a nőiesség ihletett. Az üzletek és a termékek kialakításánál az európai luxusbrandeket tartották szem előtt, de az árak úgy vannak kialakítva, hogy azokat bárki meg tudja fizetni. 

Parfümök.
Parfümök.
Fotó: Victoria Shop

 Most, hogy külföldre utazni nem ajánlatos a járványügyi helyzet következtében, ez kiváló lehetőség arra, hogy a hölgyek Magyarországon is beszerezhessék álmaik fehérneműjét, vagy az urak meglephessék egy különleges darabbal párjukat, szeretteiket, hiszen a VS alapítójának egyik alapelve volt, hogy ne csak a nők vásároljanak maguknak, hanem azok a férfiak is, akik kedveskedni akarnak a hölgyeknek,  kedvükre válogathassanak a szebbnél szebb, különleges termékekből, ajándékcsomagokból, hiszen közelednek az ünnepek. 

Minden korosztály megtalálja a hozzá legjobban illőt. A kínálatból ízelítőt kaphat a webshopon, a Victoria’s Secret Product in Budapest Facebook-oldalon és a victoriashopbudapest Instagram-oldalon, de érdemes személyesen betérni valamelyik üzletükbe, mert ott még szélesebb a választék. A VictoriaShop üzletek teljesen megújult személyzettel, segítőkész kiszolgálókkal segítenek a különlegességre vágyó vásárlóknak a megfelelő termékek, méretek és ajándékok  kiválasztásában. Mindkét üzletben fokozottan ügyelnek a biztonsági intézkedésekre, ezért maszkban szolgálják ki a vendégeket, és a fertőtlenítő takarítás is rendszeres.

Az üzletekben a vendégeké a főszerep!  

(Képek forrása: Victoria Shop)

Ezt is szeretjük