Eva Mendes magyar márka arca lett: aludobozos vizet reklámoz

A népszerű magyar brandnek sikerült ismét egy nagy nevet igazolnia, új termékét Eva Mendes színésznő népszerűsíti.

Eva Mendes a HELL reklámarca
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Retikül
Top olvasott cikkek

A magyar márka nem először reklámozza termékét igazi hollywoodi hírességgel, kampányaikban szerepelt már Bruce Willis és Michele Morrone is, most pedig Eva Mendest igazolták le. 

Eva Mendes a HELL reklámarca

Ryan Gosling gyönyörű feleségéről, Eva Mendesről köztudott, hogy mindene az egészség és annak megőrzése. Napi szinten sportol, emellett pedig az egyik legfontosabb dolognak tartja a hidratálást. A környezetére is odafigyel, minden erejével arra törekszik, hogy a hétköznapjaiból teljesen kiiktassa a műanyagok használatát.

Ezek tudatában nem meglepő, hogy elfogadta a HELL felkérését, hogy legyen új termékük, a FloeWater reklámarca. A FloeWater különlegessége, hogy a vizektől megszokott PET-palackkal ellentétben a márka alumíniumdobozban forgalmazza a termékét. 

- Az aludobozos FloeWater bevezetése az idei évünk egyik legmeghatározóbb és legizgalmasabb termékinnovációja, hiszen egy forradalmian új szűrési technológiát alkalmazunk, az előrecsomagolt kiszerelésnek köszönhetően pedig egy új kategóriába lépünk. Arról nem is beszélve, hogy egy valódi hollywoodi sztár, az elbűvölő Eva Mendes lett a márka arca - idézi az Index Popovics Adriennt, a HELL marketingigazgatóját. 

Ryan Gosling és Eva Mendes lányai már ilyen nagyok: Esmeralda 9, Amada 7 éves

Ryan Gosling lányai jó sokat nőttek.

Elolvasom

Cover-fotó: GettyImages

DOGZ Fesztivál a Városligetben!

Szeptember 7-én kutyás bemutatókkal, falkasétával, izgalmas előadásokkal, tanácsadással és gyerekprogramokkal vár mindenkit az év legnagyobb kutyás rendezvénye. Regisztráció az ingyenes rendezvényre.

Promóció

Ezt is szeretjük