A filmtörténet legbizarrabb szexjelenetei (18+)
Leskelődés, autóbaleset és nemi erőszak - íme, 3 szexjelenet, amit nem nevezhetünk éppen hagyományosnak.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Tökéletes szemöldök gyanta nélkül: így fésüld, hogy szedni is alig kelljen »

Nincs köldöke a Victoria’s Secret modelljének: ilyen a hasa retus nélkül »

Így kommunikáld okosan, ha nem hívsz meg valakit az esküvőre, aki számít rá »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A művész- és tömegfilmek évtizedek óta előszeretettel ábrázolnak különféle nemi aktusokat. Ezek között egyaránt találhatunk olyan jeleneteket, amelyek megindító és vágykeltő módon mutatják be a szeretkezés gyönyörét.

A film, ami tabukat döntött: Az utolsó tangó Párizsban

De összefuthatunk olyanokkal is, amelyek inkább visszatetsző és zavarbaejtő közösüléseket rögzítettek kendőzetlenül a vásznon. Mi ezúttal az utóbbiak közül választottunk ki néhány tényleg emlékezetes, és sokkolóan bizarr szexjelenetet.

1986 – Kék bársony

David Lynch immáron több mint három évtizede az amerikai művészfilmek egyik meghatározó egyénisége, aki számos meghökkentő és szokatlanul csavaros víziójával örvendeztette meg rajongóit. Lynch általában végletes érzelmeket vált ki nézőiből, vannak, akik alapból elutasítják, de legalább ilyen sokan vannak, akik szívesen vesznek el labirintusszerű, látomásos útvesztőiben. Pályafutását és remekműveit végigtekintve megdöbbentő, hogy még mindig nem jutalmazta a Filmakadémia aranyszoborral.


Pedig már négy alkalommal is jelölték Oscarra, legutóbb 2002-ben a Mulholland Drive-ért. A Kék bársonyért is kapott egy jelölést, de abban az évben végül Oliver Stone-t díjazták a Szakaszért.

Mindezek ellenére a Kék bársony Lynch sokak szerint egyik legjobb filmje, persze a történetét senki se akarja maradéktalanul megérteni.

Ha a műfaját akarnánk meghatározni, akkor a perverz romantikus jelző ugyanúgy illene rá, mint a rémisztő és groteszk thriller, de a krimik, a tini- és maffiafilmek hatását is érezhetjük rajta. A Kék bársonyban a rendező a mozi történetének egyik leghátborzongatóbb gonosztevőjét teremtette meg Frank Booth személyében - ez volt Dennis Hopper legnagyobb alakítása.

A héliumot és mindenféle kéjgázokat szívó maffiózó száját egy kék bársonnyal tömi be Isabella Rossellini. Kettejük aktusa nemcsak bizarr, de nagyon vicces is.

1994 – Ponyvaregény

Quentin Tarantino már első rendezésével, a Kutyaszorítóban című filmjével is bebizonyította, hogy a kilencvenes évek egyik legjobb fiatal filmese, akinek nemcsak a rendezéshez, de a forgatókönyv-íráshoz is zseniális érzéke van.

A világ mégis csak a második filmje kapcsán figyelt fel rá igazán. A Ponyvaregény megnyerte az Arany Pálmát, de Oscart hozott Tarantinónak és Roger Avarynek is a legjobb eredeti forgatókönyv kategóriájában. Jogosan, hiszen a film csavaros és idősíkokat variáló története mellett tele van felejthetetlen karakterekkel és szövegekkel, melyeket a mai napig szívesen idéznek a filmrajongók.


Mindezek mellett Tarantino a vért és a kegyetlenkedést sem spórolta ki kultmozijából. A film egyik sokkoló jelenetében két bűnöző erőszakolja meg Marsellus Wallace maffiózót, ám vetélytársa, a bokszoló Butch Coolidge, habár leléphetne a helyszínről, betyárbecsületére hallgatva mégsem hagyja ott kiszolgáltatva egykori főnökét. Tarantino ebben a jelenetben bevallottan a hetvenes évek egyik legendás mozija, a Gyilkos túra előtt tiszteleg, és attól sem riad vissza, hogy példaképéhez, John Boormanhoz hasonlóan ő is megmutassa a bizarr aktust. Az pedig már csak a hab tortán, hogy az egész egy vérfürdőbe torkollik, ahol végül mindenki megkapja méltó büntetését és jutalmát.

1996 – Karambol

A kanadai David Cronenberg kisköltségvetésű horrorfilmekkel kezdte pályafutását a hetvenes években, ez pedig egész későbbi karrierjére rányomta bélyegét. Utolsó kimondottan horror műfajú filmjét 1986-ban készítette, ez volt A légy, amelyben egy megszállott tudós egy félresikerült kísérlet miatt szép lassan egy hatalmas léggyé változott. Mindezek ellenére az ezt követő filmjeiben is gyakran találkozhatunk véres és gusztustalan jelenetekkel, habár az utóbbi években mintha megenyhült volna. A közönség számára ugyanis befogadhatóbb mozikat kezdett készíteni, elég csak felidéznünk az Erőszakos múltat vagy a Gyilkos ígéreteket.


1996-os Karambol című drámájában szinte már az elviselhetetlenségig fokozza a bizarr és visszataszítóan gyomorforgató jeleneteket. Nagy szerepet kap benne több kulcsfontosságú motívum, mint például a test deformálása, a modern technológia vagy a műalkotások létrehozásának folyamata. De a rendező legalább ilyen mélyre ás főhőseinek pszichéjében, akikben furcsa módon a balesetek és a balesetek közben szerzett sérülések keltenek nemi vágyat.

Ezek után már meg sem lepődünk azon, hogy a filmben több merész szexjelenet is látható, de nekünk ezúttal a záró aktusra esett a választásunk. Ez, habár visszafogottabb a többinél, még így is eléggé bizarr. Hiszen ki szeretne egy karambol után, a ronccsá zúzott autó tövében szeretkezni egy járni is alig tudó, sérült pasival?

Ezt is szeretjük