40 milliós szerződést bukott David Beckham
David Beckhamnél nem sok nagyobb reklámértékkel bíró sportoló van napjainkban, de a sztár mohóságát már néha a cégek is túlzónak tartják.
Nem hosszabbította meg 40 millió fontos – mintegy 13 milliárd forintos – szerződését David Beckhammel a Gillette cég, miután a Los Angeles Galaxy jobbszélsője túlzott követelésekkel állt elő.
Az évekig a márka reklámarcának számító Beckham ugyanis százalékot akart a kampánnyal megkeresett profitból, de ezt a kérést már túl mohónak ítélte meg a cégvezetés.
Más reklámszerződéseibe sikerrel bevetette ezt a követelést az angol focista, így van, hogy a nevével eladott termékek után akár tíz százalék is leesik neki – mégpedig ez a világméretű kampányoknak köszönhetően hatalmas összeg.
Nem is kell tartani attól, hogy a Gillette-szerződés felborulásával szegényházba jutna a család: öt másik világcégnek is a reklámarca, bevételei meg megközelítik a 110 millió dollárt.
Kaszálnak a Beckham-effektussal
És hogy miért éri meg szerződtetni a világszerte hihetetlen népszerűségnek örvendő futballcsillagot? Egyszerű: bárhova igazol, bármilyen márka reklámkampányában is szerepel, garantáltan dőlni fog a pénz.
A Beckham-effektusnak elnevezett hatás néhány igen nagy kaszához segítette hozzá klubjait is: a Real Madrid csak a nevével eladott termékekből 300 millió fontos bevételhez jutott, és amerikai szerződtetésében is inkább az üzleti és családi ambíciók, mint szakmai érvek játszottak szerepet.
A változókorról tabuk nélkül - Hogyan küzdj meg az életközepi válsággal nőként?
Iványi Orsolya, a menopauzaedukáció egyik legnagyobb hazai szószólója, tabuk nélkül beszél a változókor testi-lelki kihívásairól, és arról, hogyan élhetjük meg ezt az időszakot, mint új kezdetet. A Femina Klub novemberi előadásán hasznos tanácsokat kaphatsz az életközepi krízisek kezelésére, és megtudhatod, hogyan értelmezhetjük újra önmagunkat, karrierünket és kapcsolatrendszerünket.
További részletek: feminaklub.hu/
Használd az „IVANYI” kuponkódot, és 20% kedvezménnyel vásárolhatod meg a jegyed!
Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.
Időpont: 2024. november 27. 18 óra
Helyszín: MOM Kulturális Központ
Promóció
A borotvagyártó cég persze nem marad sztársportoló reklámarcok nélkül: új kampányukban a Barcelona francia csatárcsillaga, Thierry Henry, és a földkerekség legjobb férfi teniszezője, Roger Federer és a golfkirály Tiger Woods lesznek a „zászlóvivők”.