Befejezték a metrókocsik felújítását: a 3-as metró újra hiba nélkül járhat
Befejezték a 3-as metró szerelvényeinek felújítását, az utolsó kocsi is elkészült.

metro
Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Egyszerű őszi smink, amit mindenki el tud készíteni »

A szupermasni most a legmenőbb az Instán – Így tedd a hajadba, hogy nőies legyen »

Palvin Barbi formás lábait mutogatta: egy kis ízelítőt adott a legújabb harisnyadivatból »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Elkészült a Moszkva-közeli Mityistyiben az utolsó, a budapesti 3-as metró vonalára készült szerelvény, mely már úton van Magyarországra - közölte a szerelvényeket felújító Metrovagonmas kedden az MTI-vel. Közlésük szerint a metrók felújítása, így a 37. szerelvény Magyarországra indítása is az előzetes időtervnek megfelelően valósult meg.

A jármű a többihez hasonlóan forgalomba állás előtt számos technikai vizsgálaton és részletes finomhangoláson esik át. A Metrovagonmas összesen 222 metrókocsit újított fel a BKV számára. Kicserélték az utasteret, a vezetőállást és a kezelőrendszereket, megújultak a szerelvényházak és a meghajtás. Ezek következtében 30%-kal alacsonyabb energiafogyasztást értek el, növekedett a megbízhatóság, és csökkent a zajszint a vagonokban.

A 222 kocsi felújításáról szóló szerződést 2015 augusztusában írták alá, az első felújított szerelvény két évvel ezelőtt, 2016. május végén érkezett Budapestre, és 2017 márciusának végén állt forgalomba. Az első időszakban több, az ajtóvezérléssel kapcsolatos meghibásodás történt, a Metrovagonmas a projekt vezetőjét is lecserélte 2017 augusztusában. A szerelvényeken a hibákat kijavították, azóta nagyobb hiba nélkül futnak.

Kiemelt kép: MTI/Máthé Zoltán.

Ezt is szeretjük