Nincs könnyű dolguk a biztosítóknak: nehezebb elérni a fiatalokat, mint valaha
A 18-39 év közöttiek több mint fele a mobilapplikációval köthető biztosítás iránt mutatott érdeklődést.

- Feltöltik a kitikkadt bőrt, ragyogóvá varázsolnak és hűsítenek: nyári szépségápolási kedvenceink árakkal »
- Úgy szexi, hogy nem mutat túl sokat: divatos szettek, amiket a pánt nélküli felső tesz igazán nőiessé »
- Ezen a testrészen hamarabb mutatkoznak meg az öregedés jelei, mint az arcon: minden, amit a kézbőr ápolásáról tudnod kell »

- Soma lányának esküvői fotója: a 29 éves Hanna különleges menyasszony volt
- Kvíz! Emlékszel az általánosban tanult versekre? 8 idézet szerzőjére kérdezünk rá
- Kvíz! Átmennél most az elsősegélyvizsgán? 8 kérdés, amire nem csak a jogsi miatt kell tudni a választ
- Az 5 legrosszabb élelmiszer, ami rontja a vérkeringést: szűkítik az ereket, emelik a koleszterinszintet
- 22 évesen vesztették életüket a magyar sziámi ikrek: kegyetlenül kihasználták, vásárban mutogatták őket
Rugalmas biztosításokkal, rövid üzenetekkel szólíthatók meg a fiatalok - állapította meg legfrissebb felmérésében a Magyar Biztosítók Szövetsége - Mabisz -, amit hétfőn juttatott el az MTI-hez. A felmérésből kitűnt: az Y generációt a társaságoknak nem könnyű megszólítaniuk. A Mabisz ezért hirdette meg az érintettek körében a fiatal nemzedéket megcélzó, hatékony biztosítói stratégiára vonatkozó esettanulmány-versenyét.
A pályamunkákból - és a felmérésből - jól kirajzolódott, hogy ebben az életszakaszban még csak kevesen mondhatják magukat anyagilag függetlennek, a többség nem rendelkezik önálló egzisztenciával. Így a pénzügyekhez kapcsolódó döntéseket sem ők, hanem jellemzően a szülők hozzák meg. Lényegében a munkába állás pillanata az első olyan pont, ahol egyáltalán felmerül a hosszú távra szóló biztosítások lehetőségének gondolata.

A megoldás elvileg adja magát: minél több és minél gyorsabban elérhető információval kellene ellátni a gyakran digitális bennszülöttnek titulált generáció tagjait. Ezért rövid, érthető üzeneteket kell számukra küldeni. Mint ez a többi pályamunkából is kitűnt, az Y nemzedék eléréséhez irányított kommunikációra van szükség.
Míg az országos átlag 26%, addig a 18 és 29 év közöttiek 41%-a, a 30 és 39 év közöttiek 39%-a használ vagy használt már vezetéstámogató, utazássegítő, egészséggel kapcsolatos vagy okos otthon applikációkat, derült ki a Századvég által, a Mabisz megbízásából készített közvélemény-kutatásból. A szeptemberben folytatott reprezentatív ezres minta megkérdezéséből kiderült, a 18-39 közötti válaszadók kétharmadának tetszett a rugalmas, pár napra köthető vagyonbiztosítás, 56-59%-uk pedig a mobil-applikációval köthető lakásbiztosítás iránt mutatott érdeklődést - tartalmazza a tájékoztatás.
OLVASD EL EZT IS!

- baleset
- biztosítás