Nincs könnyű dolguk a biztosítóknak: nehezebb elérni a fiatalokat, mint valaha
A 18-39 év közöttiek több mint fele a mobilapplikációval köthető biztosítás iránt mutatott érdeklődést.

Ez is érdekelhet

Nyerj 2 főre szóló, 3 éjszakás nyaralást Ausztriába, az aktív pihenés paradicsomába (x)

Ingyenes lesz Budapest legnagyobb szezonnyitó borfesztiválja - Ekkor érdemes a Városligetbe menni (x)

Így csókolj, ha csábítani akarsz - Eláruljuk a tökéletes csók titkait (x)

Horváth Éva iszonyú cuki cicával fotózkodott - Elárulta, miért (x)

beauty and style

Divat 70 kiló felett: őt kövesd az Instán, ha molett vagy, és szeretsz öltözködni »

A szezon legnépszerűbb farmernadrágjai 8 ezer forint alatt »

Helen Mirren és a tavasz: 72 évesen üdébb, mint némelyik harmincas nő »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Rugalmas biztosításokkal, rövid üzenetekkel szólíthatók meg a fiatalok - állapította meg legfrissebb felmérésében a Magyar Biztosítók Szövetsége - Mabisz -, amit hétfőn juttatott el az MTI-hez. A felmérésből kitűnt: az Y generációt a társaságoknak nem könnyű megszólítaniuk. A Mabisz ezért hirdette meg az érintettek körében a fiatal nemzedéket megcélzó, hatékony biztosítói stratégiára vonatkozó esettanulmány-versenyét.

A pályamunkákból - és a felmérésből - jól kirajzolódott, hogy ebben az életszakaszban még csak kevesen mondhatják magukat anyagilag függetlennek, a többség nem rendelkezik önálló egzisztenciával. Így a pénzügyekhez kapcsolódó döntéseket sem ők, hanem jellemzően a szülők hozzák meg. Lényegében a munkába állás pillanata az első olyan pont, ahol egyáltalán felmerül a hosszú távra szóló biztosítások lehetőségének gondolata.

A megoldás elvileg adja magát: minél több és minél gyorsabban elérhető információval kellene ellátni a gyakran digitális bennszülöttnek titulált generáció tagjait. Ezért rövid, érthető üzeneteket kell számukra küldeni. Mint ez a többi pályamunkából is kitűnt, az Y nemzedék eléréséhez irányított kommunikációra van szükség.

Míg az országos átlag 26%, addig a 18 és 29 év közöttiek 41%-a, a 30 és 39 év közöttiek 39%-a használ vagy használt már vezetéstámogató, utazássegítő, egészséggel kapcsolatos vagy okos otthon applikációkat, derült ki a Századvég által, a Mabisz megbízásából készített közvélemény-kutatásból. A szeptemberben folytatott  reprezentatív ezres minta megkérdezéséből kiderült, a 18-39 közötti válaszadók kétharmadának tetszett a rugalmas, pár napra köthető vagyonbiztosítás, 56-59%-uk pedig a mobil-applikációval köthető lakásbiztosítás iránt mutatott érdeklődést - tartalmazza a tájékoztatás.

Blog.hu ajánló