Fehér csoki, tejcsoki vagy étcsoki a kedvenced? Ezt meséli rólad az ízlésed

Ami a kedvenced a csokiban, az vagy te személyiségedben!

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Amikor azt halljuk valakitől, hogy nem szereti a csokit, egy pillanatra mindig megfagy a levegő: azoknak, akik szeretik, egészen megdöbbentő ez a kijelentés. A csokit persze lehet szeretni vagy nem szeretni, ám az, melyik csokit szereti valaki, sokat elárul az illetőről.

A boltok polcain sorakozó csokik három nagy csoportra, az étcsokikra, a tejcsokikra és a fehér csokikra osztható. Te melyiket veszed le leggyakrabban? Kedvenced rövid tesztünkben tükröt tart személyiségednek.

Fehér, tej- vagy étcsoki a kedvenced?

Étcsoki

Ha az étcsokoládé a kedvenced, komolyan veszed önmagad és a körülötted lévő világot. Szereted a rendszerességet. Megfontolt vagy, és esetenként már-már túlságosan is ragaszkodsz a hagyományokhoz. Nőként klasszikus, nagybetűs nőnek látnak a kívülállók, és ez összhangban van azzal, ahogy te gondolsz magadra.

Tejcsoki

Ha a tejcsokoládé a kedvenced, bizonyos dolgokban komolyság és határozottság jellemez, máskor azonban jólesik számodra a komolytalanság és a könnyedség. Van a lelkedben egyfajta bájos gyermekiség. Lételemed a pozitív gondolkodás. Emberként könnyed és derűlátó, barátként örök optimista támasz vagy. Nőként játékosnak, izgalmasnak látnak a férfiak, ami a hálószobában is megmutatkozik.

Fehér csoki

Ha a fehér csokoládé a kedvenced, akkor a világot te sokszor egy picit más szemszögből nézed, mint a nagy átlag. Szereted a különleges dolgokat, és magad is különleges vagy: a képzőművészet, a zene, illetve valamilyen érdekes hobbi nagy szerelmed lehet. Nőként titokzatosságot, örök rejtélyt látnak benned a férfiak, és éppen ez fogja meg őket benned.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük