Miért újítják fel folyton a 4-6-os villamos vonalát?
Íme, a válasz
Felújították a Combinók érkezése előtt, majd utána is nem sokkal. Miért? Íme, a BKK válasza.

Ez is érdekelhet

Pikali Gerda hisz a sors erejében: mindenkinek megvan a maga feladata, amit be kell teljesítenie (x)

Házépítési kisokos: ha még nincs elképzelésed az új otthonodat illetően (x)

Zöldebb iskolát a gyermekeinknek: csatlakozz egy nagyszerű jótékonysági programhoz! (x)

Mitől olyan jók a kézműves termékek? (x)

beauty and style

7 körömtrend, ami nagyon erős lesz ősszel: már most sokan választják ezeket a manikűröket »

7 apróság, amitől olcsó hatást kelt a cipőd, hiába költöttél rá sokat »

Nem mindegy, milyen szögből fényképeznek: több centit lecsalhatsz így a derekadból »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A 4-6-os villamos vonalát megint felújították. Egy olvasónkban merült fel a kérdés, hogy ha a pályákat a Combinók megjelenése előtt teljesen felújították, akkor most miért is van szükség az újabb munkálatokra.

Fotó: Wikipedia

A Combinók miatt 2006-ban újították fel a villamos vonalát, a kanyarok ívét korrigálták, a megállók peronszintjét az új villamos járószintjéhez igazították.

Folyamatosan felújítanak

Ezután viszont két újabb felújítás is következett, 2009-ben a Blaha Lujza tér és a Margit híd közötti szakaszt csinálták meg, 2010-ben pedig a Blaha Lujza tér a dél-budai végállomások - Móricz Zsigmond körtér, Újbuda-központ - között végeztek felújítási munkát.

Aztán jött 2012 ősze, amikor is a Blaha és a Corvin negyed közötti szakasz volt lezárva, mert a pályát felújították.

Mint a Budapesti Közlekedési Központtól megtudtuk, a felújítások elvégzését a vágányok elhasználódása indokolja, amit egyrészt a folyamatos és sűrű villamosforgalom, másrészt az érintett útátjárókban jelentkező igen nagy közúti igénybevétel okoz.

Nincs átfedés

A Combino járművek forgalomba állásával kapcsolatban történtek peronfelújítások, a jelenlegi felújítások első két üteme pedig 2009-ben és 2010-ben volt, és ez folytatódik 2012-ben, tehát a felújítandó pályaszakaszok között nincs átfedés - közölte a BKK.

A vágányfelújítások, elsősorban a pénzügyi lehetőségek miatt, szakaszosan történnek - tették hozzá. A forgalom egyébként már helyreállt, a villamos megint a szokásos rendben jár.

Ezt is szeretjük