4 pillanat 2015-ben, amikor nagyon jó volt nőnek lenni

Képeken a legjobb kampányok, amelyek a test elfogadásáról, a változatos szépségről szólnak!

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

Stresszes bikiniszezon, betegség után rejtegetni vágyott test, egyoldalú szépségideál: ezzel mind meg kell küzdenie a nőknek, és nagyon nehéz újra és újra elhinni, hogy a tökéletlenség ellenére is lehetnek szépek. Pedig igen! A modellek csillogó világa nem a valóságot mutatja meg, hanem a divatszakma irányítóinak elvárásait.

Szerencsére időről időre jönnek létre kampányok, amelyek azt üzenik: a női lét és a női szépség sokkal színesebb a divatszakma és a modellek megkreált világánál. Nézd meg képeken azt a négy pillanatot, amely 2015-ben igazán felemelő volt!

Fogyasztó proteinporokat reklámoztak a bal oldali képen látható, sárga plakáton Nagy-Britanniában. Azt kérdezték a járókelőktől, készen áll-e testük a bikiniszezonra? Erre jött is az ellenkampány a Sports Illustratedtől: 42-es méretű plus size modellt bújtattak bikinikollekciójuk egyik darabjába, és visszakérdeztek: készen álltok erre a bikinis testre? A kampánynak elképesztő sikere volt.

Natalie Croquet vicces, egyben elgondolkodtató fotósorozatot készített egy kiállításra. Végigfotóztatta magát néhány felső kategóriás márka reklámarcaként, utánozva a modellek természetellenes testtartását, arckifejezését is. És ami még lényeges: Photoshopot nem használtak a képeken, ellentétben az eredeti változatokkal. Korábbi összeállításunkat ide kattintva megtekintheted.

Divattörténeti fordulópont volt, amikor a New York-i divathéten egy Down-szindrómás modell is végigvonult a kifutón. Egy kampány részeként került ő is a show-ba, amely azt szerette volna bemutatni az embereknek, hogy a kép, amelyet a modellekről látnak, nem a valóság - az ugyanis jóval színesebb ennél. A hölgy neve egyébként Jamie Brewer, és színésznőként dolgozik.

A Knix Wear fehérneműcég kampánya a nők testének egyediségére hívja fel a figyelmet. A hibák, a sebhelyek üzenetek, a személyes történetük részei. A képen egy Crohn-beteg lány szerepel, aki kilencéves kora óta sztómazsákkal él, de az évek alatt megtanulta szeretni a testét. A teljes összeállítást itt megnézheted.

Fotó: www.stories-knixwear.com

Több ilyet szeretnénk látni! Ez történne, ha átlagos nők és férfiak szerepelnének a reklámokban

Mi lenne, ha megszűnne a torz tükör, amelyet a reklámok a nők elé tartanak? A BuzzFeed eljátszott a gondolattal, és átlagos embereket kért fel arra, hogy álljanak modellt egy-egy ikonikus kampány újrafotózásához. Kattints a képekért!

Több ilyet szeretnénk látni! Ez történne, ha átlagos nők és férfiak szerepelnének a reklámokban

Nézegess képeket!

Elolvasom
Ezt is szeretjük