Hogy növelhető a mell mérete természetesen? Ezeket a gyakorlatokat alkalmazd rendszeresen
Három otthon is elvégezhető, hatásos gyakorlatot mutatunk.

nagykep?cikkid=169823&kep=mellnagyobbitas-lead

Dia

	Nincs jobb mellizom-erősítő gyakorlat, mint a fekvőtámasz, ugyanis erősíti a nagy mellizmot és a kis mellizmot is. Ha az elején nehezen megy, csináld a női verziót, azaz a térded maradjon lent a földön, miközben fekvőtámaszozol. Végezz  el 12 gyakorlatot, majd ismételd meg négyszer. Ne lepődj meg, ha az elején nem megy, ahogy erősödsz, úgy bírod egyre inkább.

Nincs jobb mellizom-erősítő gyakorlat, mint a fekvőtámasz, ugyanis erősíti a nagy mellizmot és a kis mellizmot is. Ha az elején nehezen megy, csináld a női verziót, azaz a térded maradjon lent a földön, miközben fekvőtámaszozol. Végezz  el 12 gyakorlatot, majd ismételd meg négyszer. Ne lepődj meg, ha az elején nem megy, ahogy erősödsz, úgy bírod egyre inkább.

Dia

	Ennél a gyakorlatnál, ha nincs labdád, a földre is lefeküdhetsz, de így hatásosabb. Először vidd ki nyújtva, oldalra a kezed, majd emeld meg a mellkasodhoz - továbbra is nyújtva -, és vissza. A következő gyakorlatban a kezeidet a válladhoz emeld úgy, hogy közben a súlyzók a válladdal legyenek párhuzamosak, ahogyan a képen is láthatod. Nyújtsd ki a karodat, forgasd be a súlyzókat, hogy összeérjenek, majd engedd vissza alaphelyzetbe. 4x12 gyakorlatot végezz el belőlük.

Ennél a gyakorlatnál, ha nincs labdád, a földre is lefeküdhetsz, de így hatásosabb. Először vidd ki nyújtva, oldalra a kezed, majd emeld meg a mellkasodhoz - továbbra is nyújtva -, és vissza. A következő gyakorlatban a kezeidet a válladhoz emeld úgy, hogy közben a súlyzók a válladdal legyenek párhuzamosak, ahogyan a képen is láthatod. Nyújtsd ki a karodat, forgasd be a súlyzókat, hogy összeérjenek, majd engedd vissza alaphelyzetbe. 4x12 gyakorlatot végezz el belőlük.

Dia


                        	Az utolsó gyakorlathoz nem kell semmilyen eszköz, és bárhol elvégezheted. Érintsd össze a tenyered a mellkasod előtt, ahogy a képen láthatod, mintha imádkoznál, majd továbbra is derékszögben tartva a karodat emeld a csuklódat az állad magasságáig. Nyomd egymásnak a tenyered, ezt ismételd 4x12 alkalommal.

Az utolsó gyakorlathoz nem kell semmilyen eszköz, és bárhol elvégezheted. Érintsd össze a tenyered a mellkasod előtt, ahogy a képen láthatod, mintha imádkoznál, majd továbbra is derékszögben tartva a karodat emeld a csuklódat az állad magasságáig. Nyomd egymásnak a tenyered, ezt ismételd 4x12 alkalommal.

Ezt is szeretjük
Szerző: Dóczy Júlia
Fotó: