Lassítja az öregedést, tömörré teszi a bőrt, és nem kerül szinte semmibe
Mi az?
A vízfogyasztással akár még a bőrödet is megfiatalíthatod!

Ez is érdekelhet

Férfiak fecskében - a nyár legfrissítőbb vígjátéka, igaz történet alapján (x)

Kimeríti a testet a kánikula: 4 bevált tipp a gyors felfrissüléshez (x)

Kellemetlen, gyakori vizelési inger: mit tehetsz ellene? (x)

A nő kétszer (x) - Szeretni kell, és pont.

Legyél az idei nyár divatdiktátora! (x)

beauty and style

Így még nem láthattad Palvin Barbit: tehenészlánynak öltözve sétált Párizsban »

Ezért a fürdőruhafazonért rajong a világ - Merész, de megnyújtja a lábakat »

A legmenőbb smink az Instán, mégsem ajánljuk: ezért ne utánozd le soha »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A száraz és vízhiányos bőrtípuson sokkal hamarabb jelentkeznek a ráncok, mint a zsíros bőrön, attól függetlenül, hogy a zsíros bőr is lehet vízhiányos. Mindez azért van, mert a sejtekbe nem jut elég víz, így a kötőszövetek dehidratálttá válnak, aminek első látványos jelei a bőrön, ráncok képében jelennek meg.

Ha szeretnéd az öregedési folyamatokat elodázni, akkor így iktasd be a vizet a mindennapjaidba!

Egy felnőtt ember szervezetének 65-70%-a víz. Nyilvánvalóan évszaktól és életmódtól függően ez az arány változhat, de a szervezeted normális működéséhez ez az ideális mennyiség.

Ha a bőröd vízhiányossá, berepedezetté és egyik pillanatról a másikra barázdássá válik, az a legelső tünete annak, hogy az egész tested dehidratált.

Így hat a bőrödre

Amennyiben eleget iszol, a víz újra élettel tölti fel a kötőszöveteidet, így a bőröd tömörebbé és feszesebbé válik. Mi több, az átlátszó folyadék az anyagcsere-folyamatokban is nagy szerepet játszik. Ha nem halmozódnak fel a méreganyagok a szervezetedben, akkor hamarabb felszívódnak a tápanyagok, így például a szemed alatti karikák is eltűnnek, sőt, a pattanásaid száma is csökkenhet.

A vízfogyasztás nem jelenti azt, hogy kizárólag palackozott ásványvizet fogyaszthatsz. A csapvízben is megtalálhatók a fontosabb ásványi anyagok, tehát, ha jó minőségű víz folyik nálad a konyhában, akkor bátran idd azt!

Igyál tudatosan!

Bármennyire meglepő, a vízfogyasztásra is rá lehet magad szoktatni, még akkor is, ha eddig elsősorban teával és gyümölcslével csillapítottad szomjadat.

Ránctalaníts!

A napi ajánlott vízfogyasztás 2-2,5 l attól függően, hogy irodában dolgozol, netán valamilyen fizikai munkát végzel. Sportolás esetén kötelező többet fogyasztani, hiszen az éltető nedűben minden olyan fontos ásványi anyag megtalálható, amit edzés közben elveszítesz.

A legjobb, ha otthonra és a munkahelyedre is beszerzel egy nagy vizespoharat, és óránként megiszol 2 dl-t. Először furcsa lesz, sőt, mivel a veséid is dolgoznak, elég gyakran kell a mosdót felkeresned, de egy-két hét után már a bőrödön látszik majd az eredmény: feszesebb, üdébb és tisztább lesz.

Te mennyi vizet iszol egy nap?

OLVASD EL EZT IS!

Ezt is szeretjük