Ez a retusmentes reklámkapmány felrobbantotta az internetet

Csakis valódi nők szerepelnek benne

Már több millióan követik.

Dia

	A szervezők igyekeztek, hogy a kampány fotóin minél többféle nő legyen. A képeket az #iamallwoman hashtag fogja össze, mely annyit tesz: tetőtől talpig nőből vagyok. A retusálatlan képek nem véletlenül hasonlítanak a reklámokra, hiszen a modellek éppen azt szeretnék megmutatni, hogyan kellene szerintük kinéznie egy reklámnak, hogy minél több nő képviselve érezhesse magát.

A szervezők igyekeztek, hogy a kampány fotóin minél többféle nő legyen. A képeket az #iamallwoman hashtag fogja össze, mely annyit tesz: tetőtől talpig nőből vagyok. A retusálatlan képek nem véletlenül hasonlítanak a reklámokra, hiszen a modellek éppen azt szeretnék megmutatni, hogyan kellene szerintük kinéznie egy reklámnak, hogy minél több nő képviselve érezhesse magát.

Fotó: Heather Hazzan, Lily Cummings

Dia

	Clémentine Desseaux szerint elfogadhatatlan, hogy a társadalom az sugallja a nőknek, hogy probléma van a testükkel, ezért a képek nem arról szólnak, hogy lehet az ilyen hibákat elkendőzni, hanem arról, hogy a modellek büszkén vállalják a testüket, és nagyon jól érzik magukat.

Clémentine Desseaux szerint elfogadhatatlan, hogy a társadalom az sugallja a nőknek, hogy probléma van a testükkel, ezért a képek nem arról szólnak, hogy lehet az ilyen hibákat elkendőzni, hanem arról, hogy a modellek büszkén vállalják a testüket, és nagyon jól érzik magukat.

Fotó: Heather Hazzan, Lily Cummings

Dia

	A modellek közé nem csak molett nőket válogattak. A legfontosabb szempont az volt, hogy a szereplők az elvekkel is összhangban legyenek. A fotókat ezért Heather Hazzan és Lily Cummings készítette, akik maguk is molett modellek. A normál és molett méret közötti modellek egyike volt Iskra Lawrence, a kép bal oldalán, míg a jobb oldalon az ötletgazdát, Charli Howardot láthatod, aki a vékonyabb lányok közé tartozott.

A modellek közé nem csak molett nőket válogattak. A legfontosabb szempont az volt, hogy a szereplők az elvekkel is összhangban legyenek. A fotókat ezért Heather Hazzan és Lily Cummings készítette, akik maguk is molett modellek. A normál és molett méret közötti modellek egyike volt Iskra Lawrence, a kép bal oldalán, míg a jobb oldalon az ötletgazdát, Charli Howardot láthatod, aki a vékonyabb lányok közé tartozott.

Fotó: Heather Hazzan, Lily Cummings

Dia

	A kampány célja a vitaindítás és a jelenlegi norma megkérdőjelezése, legyen szó plusz kilókról, bőrhibákról, cellulitról vagy bármi másról.	Az interneten máris nagyon sokan fogékonyan tűnnek az ötletre: a modellek máris három és fél millió követőre tettek szert őszinte kampányukkal. A csapat követőiket most arra kéri, hogy ők is töltsék fel saját képeiket az #iamallwoman hashtaggel, és így mutassák meg a támogatásukat.

A kampány célja a vitaindítás és a jelenlegi norma megkérdőjelezése, legyen szó plusz kilókról, bőrhibákról, cellulitról vagy bármi másról.

Az interneten máris nagyon sokan fogékonyan tűnnek az ötletre: a modellek máris három és fél millió követőre tettek szert őszinte kampányukkal. A csapat követőiket most arra kéri, hogy ők is töltsék fel saját képeiket az #iamallwoman hashtaggel, és így mutassák meg a támogatásukat.

Fotó: Heather Hazzan, Lily Cummings

Dia


                        	Vékony modelleket sokkal nehezebb volt toborozni az ügy mellé, ám Charli végül több támogatót is talált, akik közt ott szerepelt az androgün szépségéről ismert Elliott Sailors, balra, és a jobb oldalon látható Shivani Persad, aki a különböző etnikumokért szólalt fel a kampányban.

Vékony modelleket sokkal nehezebb volt toborozni az ügy mellé, ám Charli végül több támogatót is talált, akik közt ott szerepelt az androgün szépségéről ismert Elliott Sailors, balra, és a jobb oldalon látható Shivani Persad, aki a különböző etnikumokért szólalt fel a kampányban.

Fotó: Heather Hazzan, Lily Cummings
Ezt is szeretjük
Fotó: