Europeum - Ahol összefut a város

Egy otthonos pláza a legjobb helyen, könnyen megközelíthető és megtalálod kedvenc márkáidat vagy akár a barátaiddal is összefuthatsz. (x)

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Retikül
Ez is érdekelhet
Sóbors
Top olvasott cikkek

A Blaha Lujza tér egy olyan központja a városnak, ahol rengeteg ember megfordul nap mint nap. Éppen ezért kellett végre ide egy hely, ahol ez a nagy tömeg könnyen, gyorsan be tud vásárolni vagy éppen csak nézelődni egy kicsit, míg jön a következő busz, villamos vagy metró.

Kellett ide végre egy jól áttekinthető, otthonos pláza, ahol nemcsak a kedvenc márkáinkkal, de a barátokkal is szívesen találkozunk. Ahol mindannyian összefuthatunk azzal, amivel vagy akivel szeretnénk, legyen szó véletlen vagy tervezett találkozásról. Az Europeumban összefutnak a szálak.

Keresd a kedvenceidet!

Több mint ötezer négyzetméter vásárlóterülettel nyitotta meg kapuit április közepén a Blaha Lujza téren az Europeum Bevásárlóközpont

- A fejlesztéssel az elsődleges célunk az volt, hogy megteremtsük azt a bevásárlóközpontot, ahol összefut a város. Erre pedig minden reményünk megvan, hiszen a Blaha Lujza téren naponta több mint 300 ezer ember halad át – mondta Vincze Anna, az Europeum center managere.

- Egy olyan, ember léptékű bevásárlóközpontot hoztunk létre, ahol a téren áthaladó emberek megállhatnak egy rövid időre, bevásárolhatnak, vagy éppen barátaikkal találkozhatnak.

Hatalmas kínálatból választhatsz

A megnyitóra csaknem teljes egészében megtelt bérlőkkel az Europeum. A H&M, a Müller drogéria, a Deichmann, a Tally Weijl, a Bijou Brigitte és az Yves Rocher mellett felsorakozott az Illy @home cafe brandje, a Samsonite, a T-partner az Olivér Optika és egy BL Óraszalon is.

- A magyar tulajdonban lévő Central Casino cégcsoport exkluzív játékteremmel és különálló kávézóval képviselteti magát a bevásárlóközpont földszintjén. A játékterem a Blaha Lujza tér felől külön bejáraton keresztül közelíthető majd meg, és a nap 24 órájában várja a szórakozni vágyókat. – tette hozzá Vincze Anna.

A 31 ezer négyzetméteres, kilencmilliárd forintos komplexumban 2010 tavaszán nyílt meg az első magyarországi Courtyard by Marriott brand, valamint ekkor nyitotta meg kapuit a nagyközönség számára az épület alatt található mélygarázs is. Mindemellett az ABLON Csoport tervei között szerepel a Blaha Lujza tér felújítása is, amely a környék fejlődésének új lendületet adhat.

Bővebb információ:
www.europeum.hu
www.facebook.com/europeumbudapest (%oldalmero(http://ad.adverticum.net/b/cl,1,42927,1727873,1727870/click.prm)%)

Ezt is szeretjük