Amiben a reklámok pofátlanul ferdítenek - Soha nem fogsz így kinézni

A következő reklámok kiverték a biztosítékot.

Dia


                        	A világ egykor leghíresebb modellje mostanság az Olay arca. A brit reklámtestület azonban úgy ítélte, hogy egy kicsit túl sok évet radíroztak le Twiggy arcáról a hirdetéshez.

A világ egykor leghíresebb modellje mostanság az Olay arca. A brit reklámtestület azonban úgy ítélte, hogy egy kicsit túl sok évet radíroztak le Twiggy arcáról a hirdetéshez.

Dia

	A nálunk nem forgalmazott Cover Girl arca Taylor Swift. Amerikában úgy gondolták, hogy senkinek nem lesz ennyire hosszú pillája szempillaspiráltól, maximum a képmanipulációtól.

A nálunk nem forgalmazott Cover Girl arca Taylor Swift. Amerikában úgy gondolták, hogy senkinek nem lesz ennyire hosszú pillája szempillaspiráltól, maximum a képmanipulációtól.

Dia


                        	A Lancôme Miracle Teint alapozóreklámja Julia Robertsszel, ami a szigetországban verte ki a biztosítékot. Vissza is vonatták, mondván, a kép nem reprezentálja a termék valós hatását.

A Lancôme Miracle Teint alapozóreklámja Julia Robertsszel, ami a szigetországban verte ki a biztosítékot. Vissza is vonatták, mondván, a kép nem reprezentálja a termék valós hatását.

Dia

	A Rimmel 1-2-3 szempillaspirálja háromféle vastagságúra festi a pillákat, de a brit reklámtestület szerint az utolsó fázis a termékkel nem, csak Photoshoppal érhető el.

A Rimmel 1-2-3 szempillaspirálja háromféle vastagságúra festi a pillákat, de a brit reklámtestület szerint az utolsó fázis a termékkel nem, csak Photoshoppal érhető el.

Dia

	A Maybelline alapozójának reklámja sem sikerült jól. Mintha nem is próbálnák titkolni a túlzott utómunkát Christie Turlington arcán.

A Maybelline alapozójának reklámja sem sikerült jól. Mintha nem is próbálnák titkolni a túlzott utómunkát Christie Turlington arcán.

Dia


                        	Natalie Portman kétségkívül igéző tekintetét a Dior használta termékei népszerűsítésére, de még a színésznőnek sem lehetnek természetesen ekkora pillái, sőt, a reklámtestület szerint a francia cég spirálja sem hosszabbítja meg ennyire őket, csak a képmanipuláló program.

Natalie Portman kétségkívül igéző tekintetét a Dior használta termékei népszerűsítésére, de még a színésznőnek sem lehetnek természetesen ekkora pillái, sőt, a reklámtestület szerint a francia cég spirálja sem hosszabbítja meg ennyire őket, csak a képmanipuláló program.

Ezt is szeretjük
Szerző: Egresi Kata
Fotó: